Gå til innhold

Stenging av brukerkonto

Anbefalte innlegg

Har latt meg irritere over at det er en person som poster tråder som omhandler samme tema "hele tiden" under kategorien Samliv og relasjoner (+ Helse og Seksualitet). Trådene blir slettet ganske kjapt, men det tar ikke lang tid før denne personen er "på an igjen". Dette har pågått i svært, svært lang tid. 

Er klar over at permanent utestengelse ikke er noe dere tar i bruk, men må si meg overrasket over at denne personen kan holde på slik hun gjør. Er det ikke på tide å slå hardt ned på slike gjentakelser? 

Det største problemet med trådene til denne personen er faktumet at det blir vanskelig å ta slike tråder seriøst. Dette vil gå ut over svarene som kommer i slike tråder, selv om det ikke skulle komme fra samme bruker. I mine øyne er dette uheldig da mange som poster disse trådene faktisk sliter, ønsker råd, og ikke minst, ønsker å bli tatt seriøst. 

Så kan man argumentere for at jeg lar meg irritere for mye av dette. Jeg er ihvertfall ikke alene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk med meg svaret. Godt å høre at det blir tatt hånd om, og at det ikke er snakk om 24t utestengelse hver gang. Lurte rett og slett på om det ikke ble sett på som et stort problem. Har sett andre har klaget på at hun driver på med det samme på andre forum som kvinneguiden og VG(?) også. 

Uforståelig at hun gidder å holde på slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

Takk for tilbakemeldinger. Vi kan ikke svare konkret på enkeltsaker, da våre reaksjoner og saksgang mot brukere er en sak mellom oss og dem. Mye av arbeidet moderatorene vår er usynlig for brukermassen, og saken vil følgelige ha flere sider avhengig av synsvinkel. Vi er klar over at de nevnte kategoriene har sine utfordringer, og brukere som poster i denne kategorien skal selvsagt oppleve å bli tatt seriøst. Jeg vil i tillegg oppfordre brukere til å svare høflig og saklig uansett, og dersom det er mistanke om trolling kan innlegget rapporteres. 

Som nevnt i innlegget ovenfor ønsker vi på generell basis ikke å utestenge brukere permanent. Det kan i tilfeller være snakk om utestengelse på ubestemt tid, og man vil alltid ha muligheten til å søke om tilgang igjen. Dette er en ordning som i stor grad fungerer svært bra. 

Øystein :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...