Gjest bruker-343576 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Heisann, er det mulig å lagre alle spill og Steam og kunne kjøre det fra en ekstern harddisk, eksempelvis denne? https://www.elkjop.no/product/data/harddisk-ssd-og-nettverksharddisk-nas/WDPASMT2TBBLK/wd-my-passport-ultra-metal-edition-2-tb-bla Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg har ikke testet selv men ser ikke noen grunn til at det ikke skal gå. Mulig at det vil gå litt tregt pga. dårlige akksesstider til eksterne lagringsenheter. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Med en lesehastighet på 110-120 MB/s ser jeg ingen grunn til at det ikke skal fungere. Er dette til en laptop bør du se til at du har en USB 3.0 kontakt tilgjengelig (de er normalt blå). Er det til en stasjonær hadde jeg heller sett etter en intern harddisk, de er generelt sett bedre til samme pris. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Sekvensiell hastighet har ikke så mye å si på spill i forhold til akksesstider. Noe mange eksterne enheter sliter litt med. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg har gama via usb 3.0 hden i årevis uten problemer. Har alle store loadespill på Ssd og en horv av spill på den eksterne har funka helt bra i flere år sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå