Gå til innhold

[Løst] Lysstyrke på Predator skjerm


rofl2

Anbefalte innlegg

Predator MNT XB271HU,

 

Jeg får ikke justert lysstyrke.

 

Jeg trykker på knapp 3 to ganger for å få opp OSD, men jeg får ingenting.

 

Jeg synes manualen er uklar på dette, kan noen finne veien for meg?

 

Må bruke solbriller når jeg tekster.

 

Nå har jeg trykket litt mere på knappene, og nå står det en sirkel med en horisontal og en vertikal linje inni på skrivebordet. Det gjør jo ikke så mye,men skal jo heller ikke være der. men aner ikke hvordan jg blir kvitt det.

 

Jeg synes ikke det er så greit med knapper, og finner det mye enklere med en meny på skjermen. Slik har jeg det på en gammel LG skjerm, med fjernkontroll!

Endret av rofl2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leser rundt på forumer, at den skjermen har et par feil med firmwaren og at den fortjener en oppdatering.

Noe dem ikke har gitt ut, den skjermen linker til mange som sliter med samme problemet eller lignende.

 

Ville prøvd å koble ut alt av kabler ifra skjermen, og la den stå inaktiv en stund.

Koble så til igjen, og se om det du får til noe.

Visst du ikke finner noen løsning, kan du evt. reklamere på skjermen til selger, eller i nødstilfelle bruke f.lux til å kalibrere skjermen til en mer behagelig farge.

https://justgetflux.com/

 

(Egner seg til skrivebordet, men ikke for gaming akkurat)

Endret av Graf1ga
Lenke til kommentar

Takk for godt svar! Jeg har allerede bestemt meg og bytter til Samsung, som også selger hos Elkjøp anbefalte Hadde kjøpt den med det samme hvis det ikke hadde vært for hvit ramme med kulørt stripe, rød eller grønn, husker ikke helt. Vil helst ha svart ramme.

 

Men jeg taper den med svart tape hvis den irriterer meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...