Gå til innhold

Henger seg i Windows og enkelte spill!

Anbefalte innlegg

Har et stort problem med at PC-en henger seg. PC-en fryser helt og eneste utvei er restartknappen. Det kan skje etter 5 minutter eller 6 timer. Det skjer også i enkelte spill som f.eks. CS og Dialbo2exp, men i f.eks quake3 funker det helt fint.

Jeg har Tbird 1.4ghz og Asus A7KT133-C. Jeg har prøvd en rekke ting for å få det til og funke:

-Kjøpt ny vifte (zalman 5100)

-Testa annen ram

-Formatert 100 ganger

-Skifta 3dkort

-Instalert forskjellig drivere til skjermkort og hk (via 4-1)

Jeg har et 250W powersuply...kan dette være grunden? Jeg har hørt at Tbird trenger 300w+.

jeg er desperat etter hjelp/forslag ..har levd med dette en stund ;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MEd t-bird og et geforce kan 250 fort bli alt for lite, jeg hadde en del problemer med kræsj på den ene PC-en min, den hadde bare en p2 350 med geforce, og den hadde mye mysteriske kræsjer som bare forsvant når jeg skrudde av L1-cachen evt tok ut geforce kortet, men så når jeg satte i 300W power, så fungerte det som en drøm.

Skader ikke å prøve)

Lenke til kommentar

Du svarte på spørsmålet ditt selv :smile:

Kan nesten garantere deg at at alt vil bli så mye bedre når du får deg en ny Power på 300..

AMD CPU'ene suger power så det er sinnsykt viktig å ha godt med power.

Jeg hadde samme problemet med PC-en min. Jeg kjøpte nye rambrikker , bytta ut skjermkortet , prøvde annet hovedkort og til slutt bytta jeg PSen. WOILLA så virket alt som en drøm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...