ScorpioN Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har et stort problem med at PC-en henger seg. PC-en fryser helt og eneste utvei er restartknappen. Det kan skje etter 5 minutter eller 6 timer. Det skjer også i enkelte spill som f.eks. CS og Dialbo2exp, men i f.eks quake3 funker det helt fint. Jeg har Tbird 1.4ghz og Asus A7KT133-C. Jeg har prøvd en rekke ting for å få det til og funke: -Kjøpt ny vifte (zalman 5100) -Testa annen ram -Formatert 100 ganger -Skifta 3dkort -Instalert forskjellig drivere til skjermkort og hk (via 4-1) Jeg har et 250W powersuply...kan dette være grunden? Jeg har hørt at Tbird trenger 300w+. jeg er desperat etter hjelp/forslag ..har levd med dette en stund ;( Lenke til kommentar
XAntaresX Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 du bør definitivt ikke ha 250w strømforskyning. spesielt ikke på en 1.4 athlon Såvidt jeg kan forstå er det eneste mulige forklaring Lenke til kommentar
talisar Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 MEd t-bird og et geforce kan 250 fort bli alt for lite, jeg hadde en del problemer med kræsj på den ene PC-en min, den hadde bare en p2 350 med geforce, og den hadde mye mysteriske kræsjer som bare forsvant når jeg skrudde av L1-cachen evt tok ut geforce kortet, men så når jeg satte i 300W power, så fungerte det som en drøm. Skader ikke å prøve) Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Du svarte på spørsmålet ditt selv :smile: Kan nesten garantere deg at at alt vil bli så mye bedre når du får deg en ny Power på 300.. AMD CPU'ene suger power så det er sinnsykt viktig å ha godt med power. Jeg hadde samme problemet med PC-en min. Jeg kjøpte nye rambrikker , bytta ut skjermkortet , prøvde annet hovedkort og til slutt bytta jeg PSen. WOILLA så virket alt som en drøm Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har støtt på samme problemet før. Prøv å skru av directdraw i windows, og bruk opengl inntil du har skaffet mer strøm. Virka på min av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Ja gjør som gutta sier :smile: Begynn med og skaffe deg en minimum 300 watter ! liten strømforsyning ? ram ? varm cpu ? kjøler ? De mest sannsynlige grunnene for frysing! [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-28 16:49 ] Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Du kan kanskje prøve å oppdatere skjermkort driverene dine :wink: eller noe. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 hvilket OS er det du kjører da? Hadde et liknende problem tidligere, se lenken: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=4556&forum=25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå