Omnithunder Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 I løpet av de siste to uker har jeg fått tilsendt 2 Norgespakker. Begge har blitt feilsendt, til tross for tydelig og korrekt adressemerking. Pakkene kommer derfor 1-2 døgn senere frem til meg. Er det flere som opplever dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Posten skrev dette på sin Facebookside 6. mars: I forbindelse med at Posten og Bring flytter inn i nytt bygg med nye sorteringsmaskiner, blir det noen forsinkelser i behandling og fremsending av pakker. Dette gjelder Bedriftspakker og Servicepakker som sendes til/fra Oslo eller via Oslo. Vi beklager dette. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Forsinkelser, ja. Men dette er feilsendinger. Eksempelvis pakke fra Ski til Bergen som havner i Trondheim. Jeg fikk en mulig forklaring av en som jobber på den lokale butikken. Når en pakke innleveres på den lokale butikken, så er det nylig innført at det er den lokalt ansatte som taster inn postnr til adressat. Dette følger pakken helt til siste omlastningsterminal eller endepunkt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Kan rett og slett være en ny ansatt da, eller? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Kan rett og slett være en ny ansatt da, eller? Eller nye rutiner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå