Gå til innhold

Pakketurer til storbyer ?

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter pakketurer til storbyer i Europa, men turer for folk generelt, ikke basert på turer for de med spesielle handikap. Kanskje pensjonistturer kan være interessant, da jeg er 65 år. Kunne tenke et fullt opplegg, med f.eks. fly fra Gardermoen med en gruppe og reiseleder, og frakt til hotell, bo på samme hotell og utfarter til diverse severdigheter,  sportsarrangement er også interessant. Jeg har søkt litt på nettet, men får ikke helt klarhet angående dette, og hvilken byrå som er de beste. Men det er sikkert noen av dere som vet bedre og kanskje med erfaring ??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurdert Madeira?

Byen Funchal er ikke verdens største by, men den portugisiske øya har alt av natur.

Ekstremt populær blant nordmenn i din aldersgruppe.

Jeg har vært der, selv om jeg er mye yngre.

Øya er politisk stabil, lite kriminalitet, verdens beste klima og absolutt verdt et besøk.

De fleste turistene er skandinaviske pensjonister. Folk forstår engelsk, det er god mobildekning og alle tar kort.

Funchal er ved kysten. Øya er vulkansk, så de har et stort fjell med dramatisk natur.

En av turistattraksjonene er levadavandring. Vannkanaler som forsyner jordbruket med vann fra fjellet.

Peer Gynt arrangerer turer til Madeira, spesiellt for pensjonister.

https://www.peergynt.com/

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...