AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hei! Hvordan går dere frem for å skaffe dere ONS? Tar dere ting som det kommer, eller pleier dere å tenke at: "I dag skal jeg gå ut og skaffe meg ONS" før dere går ut? Jeg er ganske sjenert, men blir mindre redd for å komme i kontakt med jenter når jeg har drukket litt. Hender jeg kommer i prat med noen jenter, men det blir liksom med det. Kanskje litt kyssing og dansing, før jenta går av sted. Hender jeg spør ei jente om det er ledig plass ved siden av henne. Svarer hun ja, prøver jeg å slå av en prat. Men oftest ser de i en annen retning og virker avvisende. Kanskje ikke den beste måten å sjekke damer på? Vil si at jeg ser helt grei ut utseendemessig. Midt-på-treet, kanskje? Går som regel i en pen skjorte og bruker tid på håret mitt før jeg går ut. Dusjer og tar på meg en god parfyme. Har skaffet meg 2 ONS, så jeg kan få det til hvis jeg vil. Men nå begynner det å bli en stund siden min forrige ONS. Så er det noen tips til hvordan man bør gå fram? Er det best å være alene for seg selv, eller med kompiser? Anonymous poster hash: 15906...ad1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 De gangene jeg har hatt ONS har jeg vert så full at det ikke har gått opp for meg at jeg ble lagt an på før dagen etterpå. Det har også vert noen ganske obvious hint i løpet av kvelden, men som sagt, har ikke gått opp for meg før dagen derpå. Men selvfølgelig, er du for full så er du jo ikke så attraktiv, jeg har vel vert litt i grenseland de gangene det har skjedd. Konklusjon; Gå ut, ikke stress, ha det gøy, kanskje du får følge hjem fra byen. Anonymous poster hash: 5d8f7...10b 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg