Gå til innhold

Starte en app på en mobil telefon med en powerpoint presentasjon som kjøres på mobilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags telefon er det? Hvorfor må du klikke på lenke for å åpne kamera, og er det andre apper du også trenger?

Presentasjonen skal se ut som en dummy for en app. Jeg vil altså at presentasjonen skal simulere en app. I appen skal en av funksjonene være å åpne kamera. Om jeg kan klikke på et objekt i presentasjonen /demoen som åpner kamera, lukke det og være tilbake i presentasjonen, vil det se funksjonelt ut.

Samsung s7

Endret av Rune123
Lenke til kommentar

Aha. Da tror jeg at jeg får enkelhets skyld hadde brukt bilder av appene du skal åpne. Det er jo bare en dummy. Skal du bruke en kamerafunksjon i appen din, vil du jo antagelig ikke bruke telefonappen som den er heller, men har litt gui-elementer rundt der også. Bedre om du lager en mockup av det, tenker jeg.

Endret av fudun
Lenke til kommentar

Aha. Da tror jeg at jeg får enkelhets skyld hadde brukt bilder av appene du skal åpne. Det er jo bare en dummy.

Dette et en pitch til investorer. Jeg har allerede hatt to møter. De vil være med, men vil gjerne se hvordan det kan se ut i praksis. En interaktiv ppt fungerer faktisk ganske fint til det (bortsett fra akkurat denne funksjonen). De har sagt at jeg ikke trenger å lage en demo-app. Derfor er ikke bilder en god løsning akkurat i denne sammenhengen :-)

Endret av Rune123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...