magnus85 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bruker bluetooth ca 1-2 timer om dagen, skriver noen mld og ringer et par min, så holder batteriet bare 24t? Dette må da være feil. Hvordan er batteriet på deres 6600? Mvh Magnus Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 bluetoothe eter litt strøm da... bruker ud det aktivt i 1-2 timer? ps. (nokia ) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 nei kanskje ikke aktivt da, men en halv time aktiv og 1og en halv stand by med blåtut på tenker jeg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 So? Det suger fortsatt batteri selvom det er stand by. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg svarte bare på spørsmålet jeg ble spurt! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 var no litt i drøyeste laget, men ta deg en tur innom ett verksted. de fleste kan teste batteriet ditt på stedet. tar foroftest 20 min, men bare pass på at det er godt oppladet (= viss det er dårlig så får du nytt på garantien (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå