fjohan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei Har fått 6600 i dag og fått tilsendt gprs og mms innstillinger fra You. De har jeg aktivisert etc. Men jeg får fremdeles ikke sendt MMS? Må man gjøre noen manuelle innstillinger i denne telefonen? En annen ting jeg dreit meg ut på.... Var at jeg leste om at man måtte formatere minne kortet, før man kunne ta det i bruk. Det gjorde jo jeg, menne etterpå så var alt det extra greiene som lå i telefonen borte vekk :-( til og med opera nettleser. Er det noen måte å få dette tilbake? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du skulle ikke formatert kortet, da, dumbass! Det er bare minnekort du kjøper ved siden av du skal gjøre det med... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har ikke formatert. Minne kortet mitt fungerer fint å greit Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 fohjan: opera å diverse programmer ligger på minnekorte, men det skal no så klart ikke ha noe med mms instillingene... har dessverre ikke store kjennskapen til YOU, men du har sjekket at YOU støtter TCP/IP ? og at du ikke må aktivere MMS på abb. ditt ??? Lenke til kommentar
fjohan Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Yes feilen lå hos You. De har fixa dette så nå ka jeg sende mms etc men alt det ekstra greiene som opera etc er enda ikke der. jeg regner med det er borte for godt siden jeg formaterte, hvis ikke hvordan får jeg det frem igjen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 når man formaterer ett mmc-kort, hd, ( og generelt alt av lagringsmedia ) så SLETTER man alt på disken. det er ikke mulig å få disse tilbake... Bortevekk )= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Last ned opera gratis fra opera.com Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Last ned opera gratis fra opera.com Det er vel bare en 14 dagers prøveversjon det da. Eller er det fullversjon? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er nok bare 14 dagers prøveversjon. Men drar du til et service center så fikser de en kode for deg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du kan ringe til opera og du kan laste ned opera til din 6600... da må de ha imei nummeret... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nettopp det jeg har sagt flere steder;) Og kontakter du opera så får du beskjed om å kontakte nærmeste service center. Lenke til kommentar
sunl Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 fohjan: opera å diverse programmer ligger på minnekorte, men det skal no så klart ikke ha noe med mms instillingene... og at du ikke må aktivere MMS på abb. ditt ??? Har gjort samme tabben , noen som gidder å liste programmene som lå på kortet? MMS oppsette gjelder for alle nettverk, også netcom går jeg ut i fra? Dvs da må jeg få gjort noe med det fortere enn s.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå