Gå til innhold

Nokia 6600 MMS

fjohan

Anbefalte innlegg

Hei :D

Har fått 6600 i dag og fått tilsendt gprs og mms innstillinger fra You. De har jeg aktivisert etc. Men jeg får fremdeles ikke sendt MMS? Må man gjøre noen manuelle innstillinger i denne telefonen?

En annen ting jeg dreit meg ut på.... Var at jeg leste om at man måtte formatere minne kortet, før man kunne ta det i bruk. Det gjorde jo jeg, menne etterpå så var alt det extra greiene som lå i telefonen borte vekk :-( til og med opera nettleser. Er det noen måte å få dette tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fohjan: opera å diverse programmer ligger på minnekorte, men det skal no så klart ikke ha noe med mms instillingene...

har dessverre ikke store kjennskapen til YOU, men du har sjekket at YOU støtter TCP/IP ? og at du ikke må aktivere MMS på abb. ditt ???

Lenke til kommentar

Yes feilen lå hos You. De har fixa dette så nå ka jeg sende mms etc :D men alt det ekstra greiene som opera etc er enda ikke der. jeg regner med det er borte for godt siden jeg formaterte, hvis ikke hvordan får jeg det frem igjen?

Lenke til kommentar
fohjan: opera å diverse programmer ligger på minnekorte, men det skal no så klart ikke ha noe med mms instillingene...

og at du ikke må aktivere MMS på abb. ditt ???

Har gjort samme tabben :blush: , noen som gidder å liste programmene som lå på kortet?

MMS oppsette gjelder for alle nettverk, også netcom går jeg ut i fra? Dvs da må jeg få gjort noe med det fortere enn s....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...