nosync Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg får mye pakker, og i det siste føles det ut som posten/tollen har flagget meg og stopper ALT. Jeg får konstant beskjed at det er manglede dokumenter på pakker. Så jeg må hele tiden kontakte selger og få papier. Jeg ringer til toll, og snakker med en saksbehandler og han sier at på bildet de har tatt er det ikke mulig å tyde på CN 22 dokumentet som er festet på utsiden av pakken. MEN, når jeg har mottatt pakken er CN 22 dokumentet SVÆRT tydlig merket med innhold og pris. Er dette lovlig? Kan de bare kreve dokumenter selv om det ER feste på det som er kravet og tydlig skrevet på? De lyver til meg og sier at det ikke er festet på, eller ikke mulig å lese.Jeg begynner å føle meg trakkisert. Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Hvilke type varer er det du bestiller? skriv en formell klage, legg frem dine saker osv... Endret 20. mars 2017 av h2k_InnleggNO Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Er dette lovlig? Ja. Tollmyndighetene kan alltid be om ytterligere opplysninger. Ikke bare når opplysningene ikke er lesbare, men også for å verifisere dem. Så du kunne ha blitt spurt selv om opplysningene var fullt ut leselige. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå