Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med Zonealarm.

Jeg har kjørt Zonealarm siden jeg fikk bredbånd (ca. 2 år) uten noe problem av noe slag. Men denne uken skjedde det noe merkelig. når jeg skulle inn på Battle.net i StarCraft stå det bare "Connecting to Battle.net. Querying Gateway" lenge. Ingenting skjedde. trykte jeg på cancel ble hele skjermen svart. går jeg inn på taskbar svarer ikke StarCraft. slår jeg det av står det fremdeles inne på processes og jeg kan ikke slå det av derfra heller. Når Zonealarm er av funker det fint....På battle.net sin support side står det at jeg må åpne port 6112 til 6119 både TCP og UDP. Noen som vet hvordan man gjør det i Zonealarm?? (ikke pro) Noen som har hatt det samme problemet? All hjelp mottass med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du har spilt Starcraft online før uten problem så skulle det jo være fryktelig merkelig hvis plutselig nå at du måtte åpne portene. Har du nylig foretatt noen endringer? Mwn sjekk om det er riktig satt opp GatewaY??

 

Edit: Så ikke det siste innlegget ditt, får du ikke med noe konfigueringsverktøy for routeren din?

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar

Jeg prøvde Zonealarm Pro for 15 dager akkurat da det skjedde. Trodde det kunne ha noe med saken å gjøre så jeg slettet det og innstallerte vanlige Zonealarm pånytt igjen....funket fremdeles ikke. Synes det var meget merkelig selv :D

Når det gjelder routeren vet jeg ikke hva jeg må gjøre inne på konfigurasjonsverktøyet (langt ord...uff).

Hva mener du med Gateway? Er litt noob når deet gjelder nettverk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...