Luza Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Sliter litt med å sette opp vpn server - sliter faktisk mye, skjønner veldig lite av det jeg driver med:( Har win2k server og 2mbit fra ngt. Er det noen som kan hjelpe meg, eller kanskje vet om en side med noen tips? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Kjøp en bok og les i den. Windows 2000 server for dummies? Det hadde kansje vært noe? Jeg tror det finnes en del bøker med _trinnvis_ beskrivelse og forklaring av hvordan sette opp en VPN server. Lenke til kommentar
Luza Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Hørtes jo ut som en god ide;) Men, jeg har faktisk fått til å sette det opp helt av meg selv np - det eneste problemet er at jeg ikke har peil på hvilken port jeg skal route til maskina:( Nå kan jeg jo selvfølgelig kjøp meg ei bok og håpe det står noe om det der, eller så kanskje noen som vet det er så hyggelig at de forteller meg hvilen(e) port(er) jeg må åpne i routeren? Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hei, jeg har en bra guide på det du trenger... mail meg på [email protected] så sender jeg en 570 kb wordfil i retur. sof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå