avedon Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hva er det jeg ser på TV? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Ser koselig ut med vedovn, og det var dessuten noe gjenkjennelig med pappeske i stolen. Aner ikke hva som går på TV, men en av klokkene går feil? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg har bodd i Finnmark og gått på samisk kurs, noe sametingspresident Vibeke Larsen også burde gjort:-). Artig bilde! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Flott fangst av en hærlig type, der han sitter i skyggen av seg selv. Veldig bra du har fått med noen av remediene som han har rundt seg. Skulle bare vært menge flere slike folk:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hva du ser på TV, tja si det ? Flott "miljøbilde" som på mange måter viser hverdagen. Naturlig lys på flammene i peisen også på plussiden. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Hei. Takker alle for bra, artige og fine kommentarer. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg har bodd i Finnmark og gått på samisk kurs, noe sametingspresident Vibeke Larsen også burde gjort:-). Artig bilde! Mvh Gunnar Sametingspresidentens nyttårstale på norsk? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg