Redaksjonen. Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 DNBs nettbank har problemer – igjen Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Når skal DNB ta disse problemene på alvor? 1 Lenke til kommentar
Teknisk1 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Bytt bank, DNB er ikke best på noe. 1 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Nå kan man vel egentlig snart slutte å skrive det hver gang DNB har problemer med nettbanken, det er vel like så greit å skrive om når den faktisk fungerer. 2 Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 > Bytt bank, DNB er ikke best på noe. Det hjelper egentlig ikke, jeg byttet til Skandiabanken for mange år siden. Men jeg har fremdeles BankID-kodegeneratoren fra DNB – og den virket ikke noen steder. Jeg kan naturligvis bruke mobil innlogging, men det tar mer tid og innebærer en avgift til Telenor. Man må tydeligvis skaffe seg kodegenerator fra flere leverandører – pussig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg bruker Nordea og nettbanken der fungerer 90% av tiden når det står at det er ustabilitet på innloggingssiden. Litt rart at det skal være så vanskelig når en annen bank funker "når den ikke skal funke" Lenke til kommentar
trikola Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 ... jeg har fremdeles BankID-kodegeneratoren fra DNB – og den virket ikke noen steder. Jeg kan naturligvis bruke mobil innlogging, men det tar mer tid og innebærer en avgift til Telenor. Man må tydeligvis skaffe seg kodegenerator fra flere leverandører – pussig. Jeg har mobilabo hos en liten mobilleverandør som bruker Telenors nett uten kostnader for Bank-ID på mobil, og logger inn på DnB, Skandiabanken, Gjensidige (bank og forsikring), kredittkort-konto (under DnB-paraplyen) og noen flere. Om du har bundet deg til DnB og Telenor så ber du om høye utgifter :-) Har også liggende et knippe generatorer hjemme - de samler bare støv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå