BustaH Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Brant ut en film via " DVD Decrypter " i sta, brant på en dvd-r that's write 4x plate får farger på dvd-romen på pcen, men i stua blir det svart hvitt, hva er feil ? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 PAL / NTSC innstillinger på dvd "filmen" eller i innstillinger i stua ? Lenke til kommentar
sth Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 tror de fleste stasjonære DVD spillere skal fixe konvertering mellom PAL og NTSC , mulig at TV'en din ikke takler / må stilles inn for NTSC ? Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 okei... får sjekke ut tv / dvd player i stua da Har et anna problem også.. jeg får ikke brent på max hastigheter i nero eller i DVD Decrypter rare greier.. ****** bruker jo år og dager for å brenne Lenke til kommentar
sth Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg får ikke brent på max hastigheter i nero eller i DVD Decrypterrare greier.. ****** bruker jo år og dager for å brenne det er et problem som flere har hatt med flere årsaker/løsninger . Ta en titt på Plextor forumet til CDFreaks.com Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jeg får ikke brent på max hastigheter i nero eller i DVD Decrypterrare greier.. ****** bruker jo år og dager for å brenne det er et problem som flere har hatt med flere årsaker/løsninger . Ta en titt på Plextor forumet til CDFreaks.com Takk Etter å ha lest litt der inne så funker alt gull nuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå