TheodorBjork Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Etter et strømbrudd pga byggearbeid i bygget vårt, nekter komfyren vår å skru seg på. Alle sikringene i leiligheten er OK, så det må vel være en sikring i selve komfyren. En venn av en venn nevnte at de hadde oppleved det samme problemet og at de løste det med å "nullstille komfyren"... Noen som vet hva det betyr? Eller hvordan man kan gjøre det? Komfyren er ny, så antar det går på garantien, men det er et sinnsykt styr å bære den gamle komfyren ned fem etasjer og bære en ny opp igjen, så hvis noen har noen forslag til hvordan man kan nullstille den rop ut (Vet sjansen er liten, men hvem vet...) Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Les manualen om feilsøking. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hjelper ikke stort om det er en eventuell komfyrvakt som er problemet. Er komfyren helt "død"? Null respons? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Komfyrvakter vil kunne kutte strøm ja og må settes opp på nytt. De fleste fungerer normalt i 12 timer når strømmen kommer på igjen før den kutter uten å være programmert. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Komfyrvakten er vell for koketopper? Eller har du en gulvkomfyr? Det er vell ikke noe annen måte enn å koble fra strømmen og sette den på igjen for å nullstille den. Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Komfyrvakten er vell for koketopper? Eller har du en gulvkomfyr? Det er vell ikke noe annen måte enn å koble fra strømmen og sette den på igjen for å nullstille den. Takk for svar. Jeg vet ikke hva komfyrvakt er... Hva er det? Dette er en komfyr som er separat fra koketoppen. En sånn liten sak... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Hjelper ikke stort om det er en eventuell komfyrvakt som er problemet. Er komfyren helt "død"? Null respons? Den vil ikke skru seg på i det hele tatt. MEN den digitale klokken lyser så det får strøm (antar jeg). Den lager også et lite klikk når jeg skrur på termostaten, men det kommer ikke noe lys eller lyd hvis jeg skrur på funksjonene... Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Ja, da får komfyren strøm, og om du har komfyrvakt så er det ikke den som er feilen uansett. Da må du nok forske litt på hva produsenten har å komme med av info. Om det er noen interne sikringer vet jeg ikke, mulig at noe er defekt. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hva slags produsent har du? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Det står faktisk ikke noe merke på fronten... Kan være IKEA. Problemet er at jeg kommer ikke til kontakten for å koble den ut (det er et mellomrom mellom komfyren og den innebygde toppen, men armen min er ikke tynn nok til å komme til). Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Ok. Det er en Beko Oven Hotair. Hjelper det? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Prøvde å ta ut kontakten men ingen funk... Andre forslag? Det er skikkelig skikkelig stress å måtte fysisk bære ovnene til butikken... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg fiksa ovnen!!! (Ved hjelp fra google) Måte bare stille på klokka for å skru av "keylock" funksjonen (som skrus på ved strømbrudd) 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Hadde du bare lest manualen først... Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Hadde du bare lest manualen først... Indeed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå