Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Komfyr sluttet å virke etter strømbrudd

Anbefalte innlegg

Etter et strømbrudd pga byggearbeid i bygget vårt, nekter komfyren vår å skru seg på. Alle sikringene i leiligheten er OK, så det må vel være en sikring i selve komfyren.

En venn av en venn nevnte at de hadde oppleved det samme problemet og at de løste det med å "nullstille komfyren"... Noen som vet hva det betyr? Eller hvordan man kan gjøre det?

Komfyren er ny, så antar det går på garantien, men det er et sinnsykt styr å bære den gamle komfyren ned fem etasjer og bære en ny opp igjen, så hvis noen har noen forslag til hvordan man kan nullstille den rop ut ;) (Vet sjansen er liten, men hvem vet...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komfyrvakten er vell for koketopper? Eller har du en gulvkomfyr? Det er vell ikke noe annen måte enn å koble fra strømmen og sette den på igjen for å nullstille den.

Takk for svar.

Jeg vet ikke hva komfyrvakt er... Hva er det?

Dette er en komfyr som er separat fra koketoppen. En sånn liten sak...

Lenke til kommentar

Hjelper ikke stort om det er en eventuell komfyrvakt som er problemet. Er komfyren helt "død"? Null respons?

Den vil ikke skru seg på i det hele tatt. MEN den digitale klokken lyser så det får strøm (antar jeg). Den lager også et lite klikk når jeg skrur på termostaten, men det kommer ikke noe lys eller lyd hvis jeg skrur på funksjonene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...