toddy21 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hei. Har en packard bell bærbar pc. Som nå har klikket.. når jeg starter pcen kommer bare startskjermen der som der står packard bell. Men skjer ingen ting videre. Har prøvd å sette hardisken i en annen pc igjennom en hardisk leser på grunn av viktig data på hardisken, men pcen finner ikke denne hardisken noen som kan hjelpe her? Hva kan jeg jøre for å få tingene ut av hardisken nå? Må den leveres inn? Såfall hvor er det mest lønsomt å levere den? Tenker litt på pris også.. På forhond takk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hva skjer? Får du Raw filsystem med 0 mb ledig diskplas? Prøvd getdataback eller andre EaseUS free data? Husk og ikke gjør endringer på disken da dataene kan forsvinne. Får du ikke gjennoprettet da er kun ibas som kan klare det. Anse dataene som tapt. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Når jeg kobler til disken er det akurat som om du ikke plugger i noe som helst. Vanligvis får jdg en lyd år noe blir tilkoblet men ikke med denne disken? Men hvordan er prisene på ibas da?? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) 9280,- for analyse og fastpris av singel harddisk for private ser det ut som http://www.ibas.no/data-recovery-for-private/ Endret 20. mars 2017 av Kyrre S. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Blei fort dyrt og det der... Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Har hatt ymse erfaringer med sånne harddisk lesere, ofte mtw bedre å koble den til en sata kabel direkte i pcen. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Har hatt ymse erfaringer med sånne harddisk lesere, ofte mtw bedre å koble den til en sata kabel direkte i pcen. Får prøve dette då ? Endret 20. mars 2017 av toddy21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå