Marvil Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal ha russemotto og lurte på om noen hadde noen fine eksempler som har med data/web å gjøre..? Fine kommandoer for eksempel..? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror den er nevnt i en annen post, men: there are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Motto.. Tja.. Skal selv være Russ04 og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre ut av det.. Har bestemt meg for at det skal stå L33T RU55 2K4 på drakten min..om jeg angrer? Var bare at vi hadde 1time til og levere og jeg ikke visste hva jeg skulle ta med og da fant jeg noe som egentlig ikke passet inn.. Men tja.. går vell greit.. TRODDE JEG.. Russeservice har klart og glemme mitt 2tall.. Det betyr at jeg må bestille på nytt.. Men kommer nok til og bli noe som de fleste ikke kommer til og forstå.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvorfor har du lagd to poster om nøyaktig det samme emnet Marvil? :s Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Den med binary er litt fin. Må selv innrømme at jeg ikke forstår binary.. Er det 01001011 osv lissom..? (I tilfelle kunne jeg det før da det er pensum VKI IT) Du som ikke fikk med 2 tallet; på vår skole var det flere som fikk feil bestilling enn rett. De fikk blå/svart istedet for røs, manglet ting, fikk for mye osv osv.. Har laget 2 trådet fordi det haster litt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 "w4nx 4 c4$h" [copyright DiKKy] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 I am your white underbelly, Salute me! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 "w4nx 4 c4$h" [copyright DiKKy] Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Alltid like gøy å kjøre nerdstyle: Hva får du hvis du legger sammen 8 steinbiter. 1 steinbyte. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Alltid like gøy å kjøre nerdstyle: Hva får du hvis du legger sammen 8 steinbiter. 1 steinbyte. Har ikke ledd så mye på lenge, HELT KONGE! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Siden russetida er fyll og sex så passer jo who | grep -i blonde | date; cd ~; unzip; touch; strip; finger; mount; gasp; yes; uptime; unmount; sleep ikke sant? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 who | grep -i blonde | date; cd ~; unzip; touch; strip; finger; mount; gasp; yes; uptime; unmount; sleep Denne var best Lenke til kommentar
lauking Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når vi først er inne på t-skjorte quotes, kan vi vel ta: "How many people can read hex if only you and dead people can read hex?" og $> cd /pub $> more beer Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 $> cd /pub$> more beer Evt. $>cd /pub/ $>apt-get beer Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Siden russetida er fyll og sex så passer jo who | grep -i blonde | date; cd ~; unzip; touch; strip; finger; mount; gasp; yes; uptime; unmount; sleep ikke sant? Haha! Denne var konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå