Aggex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det som får meg i godt humør må være "intro-sangen" på Friends. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hvis det er noen intro melodier som man blir glad av så er det A-Team eller Airwolf Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Heh, trenger mer gladmusikk så jeg hopper opp denne igjen med en ny låt jeg fant som jeg jo må nevne: Artist: Junior Senior Album: d-d-don't don't stop the beat Sang: Shake your coconuts Også kjent som introsangen til Worms3D! Men fortsett med gladsanger folkens! Vi trenger gladhet her Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mayhem - Freezing Moon skikkelig gladsang her oppfordrer de alle til å ta selvmord Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Musikk kan gjøre meg glad på forskjellige måter, kanskje jeg er en komplisert person, eller bare veldig lett å blidgjøre Rock får meg som regel lyst til å gå amokk (på en god måte), elektronisk musikk til party (i tillegg til rock), så er det de sangene man drar på smilebåndet av. Mens noen bare frembringer gode minner. DANNY TENAGLIA FEAT. CELEDA - MUSIC IS THE ANSWER DIRTY TRIX - SALSA MUSICA - (samme som danny t. - music is...) (tar fra candido - dancin' and prancin') Stevie Wonder - Uptight Pink - Get The Party Started (aller helst "Bermudez and Poirier" remixen) Danko Jones - Lovercall Turboneger - *mange* Knutsen & Ludvigsen - God Morgen Norge Ash - Oh Yeah The Cardigans - My Favourite Game (den akustiske versjon er nydelig) The Hives - A Get Together to Tear It Apart The Hives - a.k.a I-D-I-O-T The Hives - Hate to Say I Told You So Daryl Braithwaite - One Summer (sommeren blir ikke komplett uten) Weezer - Buddy Holly, Hash Pipe Joey Negro - Must Be The Music Celia Cruz - La Vida Es Un Carnaval Lee Cabrera - Shake It Junior Jack - E Samba Bob Marley - *sommermusikk* Rozalla - Everybody's free Jazzy M - Jazzin' The Way You Know (Illicit Mix) Soul Providers - Rise (Bini & Martini Mix) Funky Green Dogs - Fired Up! Goodfellas - Soul Heaven Sm Trax - Got The Groove (Sm In Motion Mix) Spiller - Batucada Men at work - Land Down Under *sommer* Dimple's DJ - Sucker DJ Gyllene Tider - Sommartider *SOMMER* John Deago - Subina (Extended Version) R.E.M. - Shiny Happy People Gluecifer - *to many to mention* Full Intention - *mange* Manu Chao - Clandestino Placebo - Every you Every Me Herreys - Diggiloo Digiley Hot Butter - Popcorn Jefferson Airplane - Somebody To Love Kaoma - Lambada kim wilde - you came, keep me hangin on, never trust a stranger, if i can't have u Kiss - crazy crazy nights Chris Andrews - Yesterday Man Modern Talking - Cheri Cheri Lady (sett videoen? DET er humor) ohio express - yummy yummy yummy (yummyx3 I got love in my tummy ) Ritchie Valens - La Bamba Gro Anita Schøn - Viva e sapnia ? - paloma blanca Tony Holiday - Tanze Samba mit mir The McGuire Sisters - Sugartime Gorky Park - Moscow Calling (haha) stort sett all denne hår-rocken er morsom, kanskje spesielt TNT, Tindrum, Stage Dolls Kirsti Sparboe - En student från Uppsala Troll - Jimmy Dean Was Not Was - Walk The Dinosaur TV: henry mancini - pink panter inspector gadget airwolf a-team MacGyver (du får ikke mere helte-schwong over det enn denne) Benny Hill Knight Rider Magnum P.I. Muppet Show South Park - Uncle Fucka willy wonka - oompa loompa song (weeman) gullars julius På kanten: bordellmammans visor, bengt sändh NWA - Just Don't Bite It hmmm.... noe musikk er jo så nydelig at jeg rett og slett blir overlykkelig (kanskje en ny tråd), jaja, jeg gir meg nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 The Cure - Close to Me, og det meste av The Hives ja Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Haddaway - What is love (blir sååå glad!) R kelly - Thoia thoing DJ Sammy - Prince of Love/Boys of Summer (Heaven får meg derimot til å grine) Bryan Adams - Summer of '69 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det meste av The Specials og The Clash er knall. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 The Clash Rock The Casbah! Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 eg vil no si coldplay - the scientist! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) The Clash Rock The Casbah! Nei fytte grisen. Klarer ikke Sandinista, Combat Rock, og Cut The Crap (som jeg ikke vil kalle et Clash-album engang i og med at Mick Jones (vokalisten) blei sparka i fra bandet før det albumet ble lagd. Men de tre første albuma er jo ekstremt gode og Clash er definitivt det beste punk-bandet ever Sier heller "LOOODONN'S BØØØRNING!" Endret 24. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 The Clash Rock The Casbah! Nei fytte grisen. Klarer ikke Sandinista, Combat Rock, og Cut The Crap (som jeg ikke vil kalle et Clash-album engang i og med at Mick Jones (vokalisten) blei sparka i fra bandet før det albumet ble lagd. Men de tre første albuma er jo ekstremt gode og Clash er definitivt det beste punk-bandet ever Sier heller "LOOODONN'S BØØØRNING!" Bah... i don't give a shit what you think (jo, egentlig), men Rock The Casbah er og blir er über gla'-sang Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Tom Jones - It's Not Unusual Irene Cara - Fame (for a unknown reason..) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Rock The Casbah er vel kanskje untaket. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 oasis - all around the world Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Stratovarius' tolkning av "Hunting High And Low" Makes me fly Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 CORROSION OF CONFORMITY's Heaven's Not Overflowing. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Foo Fighters - New Way Home Foo Fighters - Danny Says The Transplants - California Babylon Robbie Williams - Let Me Entertain You Hole - Celebrity Skin The Ataris - Summer '79 Dropkick Murphys - Heroes From Our Past Running Wild - Pirate Song (minner om Iron Maiden i starten, synes jeg) The Offspring - She's Got Issues Noen det ja.. Lenke til kommentar
Placebo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Every You Every Me - Placebo Today - Smashing Pumpkins My Happiness - Powderfinger I'm Still Here - John Rzeznik Paradise City - Guns N' Roses Down On Me - Jackyl Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 The soundtrack of our lives - instant repeater 99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå