Blib Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Altså, jeg klarer ikke dette spillet! Har spilt litt ilspill før, men det har vært Need For Speed serien hvor du trygt kan si at bilene oppfører seg "litt" anderledes Så please, jeg trenger en skikkelig, grundig inføring i hvordan kjøre bil! Når å gasse, når å bremse, hvordan ta svingene best, triks og tips og hjelp til å vinne! Forresten, hva er egentlig vitsen med vansklighetsgrad? Har bare prøvd meg litt på første unlockede race, begynte på Easy. Men når jeg var ferdig med den hadde jeg jo seff ikke nok K-poeng til å unlocke mer (hvis det er det man gjør). Så da måtte jeg kjøre neste vanslighetsgrad også. Men de poengene jeg fikk ble jo ikke lagt til den forrige poensummen! Så da måtte jeg kjøre alt sammen frem til jeg rundet det på Hard for å få nok poeng. Og der sliter jeg nå pga alle motstanderene er jo ALT for bra for en som meg! Hvordan? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg fikk spillet idag, og merket at de fleste var villige til å hjelpe over xbox live Der lærer du fort... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Heh, for de av dere som har Live! er det sikkert enkelt ja. Du har ikke lyst til å dele noen tips med oss andre? Endret 3. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk spillet i går, så jeg er ikke noe flink, bruker nu bare å holde inne både venstre og høyre trigger for så å gli meg gjennom hver en sving, og sanke kudos for "nice slide." Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I en sving lønner det seg først å bremse bittelitt (left trigger) og deretter trykke på håndbrekket ( A ) og gli inn i svingen og styre mot utgangen av svingen. Helt postei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå