NTB - digi Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Datafeil i Rogaland – elever ble logget på andres kontoer Lenke til kommentar
VABZJDTR Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 "En stund ble det fryktet at sensitiv informasjon kunne ha kommet på avveie, men lørdag anser fylkeskommunen det som lite sannsynlig." Dette høres veldig betryggende ut. Flott at man har full kontroll på Microsoft baserte Itslearning Lenke til kommentar
G Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvordan sannsynlighetsberegnes slike ting i grunn? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvordan sannsynlighetsberegnes slike ting i grunn? Det korte svaret er vel at de ikke gjør det. 2 Lenke til kommentar
peri231 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Om passord ble lekket vet jeg ikke noe om, men jeg vet at det har gått ut over andre. En i klassen ble berørt ved at noen hadde sendt ut stygge tullemeldinger (å da mener jeg veldig stygge) til både tilfeldige folk, men også lærere. Personen hadde også lagt kommentarer på innlegg fra lærere som var åpne for alle å se... Ikke akkurat noe kjekk opplevelse å oppdage... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå