PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja vel, hvor mye skal de koste? Må jeg kjøpe hele opplaget kasnkje? For deretter å kaste de symbolsk i søpla? Akkurat! Hvor mange skal trykkes opp da? Jeg får sikkert kjøpt dem om jeg tar et palestinaskjerf foran ansiktet! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Joachim: til din opplysning så selger buttonsmannen Unge Høyre-buttons også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja vel, jeg har ikke truffet buttonsmannen jeg da... Synd på meg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ja vel, jeg har ikke truffet buttonsmannen jeg da... Synd på meg... Det er ikek derfor det er synd på deg... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg må bare si at jeg støtter Jokke her! God ironi Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Tja, så god var den da ikke... Endret 4. desember 2003 av Lord Bergen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 God ironi? Kanskje... God Humor? Det er ikek derfor det er synd på deg... JA Jokke, du må gjerne kjøpe alle, da tjener buttonsmannen penger, og han bestiller fler fra meg og HalTan fordi han vil selge fler... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvor mye får dere i provisjon per button da? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Naturligvis ingen ting! Hva hadde du venta deg, noe kapitalistisk svineri? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg ville selv hatt noen kroner per solgte jeg da.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 DU ville ja, men jeg er hakket bedre... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jofa, vi får litt. Vi får 5 eksemplarer hver selv. Ellers er jo dette noe vi gjør for å spre det gode budskap Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jajaja, forsåvidt synes jeg det er bra når man støtter næringslivet, det være seg buttonsmenn eller skopussere. At dere i tillegg er så idelogiske at dere ikke tar betalt, er jo veldig bra! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jajaja, forsåvidt synes jeg det er bra når man støtter næringslivet, det være seg buttonsmenn eller skopussere. Vi støtter ikke næringslivet, vi støtter sosialismen... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå får du ikke ødelegge den julestjernen du har fått hos meg med en gang da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ville du tatt økonomisk provisjon for Unge Høyre-materiale av buttonsmannen? Er det ikek bare positivt for deres del at "propagandaen" spres? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når du nevner det sa han at det var en fra UH innom, som gav ham merker til å selge... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk en genial ide!!!! En RØD jule stjerne for juletreet!!! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OOOOO! Genialt! Kan bli litt vanskeliv å få gjennom i heimen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg