HWW Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Hei, Jeg ser etter en (eller flere) fleksibel sparringspartner i martial arts i Oslo-området og omegn (bor du andre steder i landet... vel kanskje jeg er i området da og da vil jeg gi beskjed. ). Det spiller ingen rolle hva slags erfaring du har fra før i martial arts. Dvs. om du aldri har trent martial arts før eller er om du er på et veldig høyt nivå. Jeg tror alle kan lære av hverandre uansett ved å utveksle erfaringer og få til gode diskusjoner og treningsscenarioer. Selv har jeg erfaring som instruktør i Jeet Kune Do og tidligere har jeg vært elev i Ju Jitsu, Kung Fu og Karate. Det viktigste for meg er at du er en årleit og hyggelig person som trener når du har anledning og lyst. Jeg er nemlig av den oppfatningen at det er svært vanskelig å få til treningstider som passer for alle, som man ser i alle disse klubbene. De fleste av oss har nemlig ikke sponsorer, så det er vanskelig å trene fulltid. Med andre ord: Vi jobber, studerer, har familie, sosialiserer og har kanskje annen trening i tillegg.Dessuten har vi alle ulike lengder på restitusjon fra trening. Dersom dette virker interessant eller du har spørsmål, fortell litt om deg selv her eller send meg en PM. Ser fram til å høre fra deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå