Ursidae Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 jeg bor ca2km fra et område der vannscootere er veldig populært, jeg har ikke noe imot at de kjører vannscootere, problemet er at jeg kan høre dem høyt og tydelig fra soloppgang til solnedgang.kommer det til å ha noe effekt om jeg ringer til utleierene/eiere av havnen og ber dem å kjøre lengre borte? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 For det første så vet vi ikke hvem utleierne/eierne av havnen er så det blir en smule vanskelig å svare. For det andre så må man isåfall kjenne folka og vite hvordan de stiller seg til et slik spørsmål. Tror du får bedre svar hvis du tar den telefonen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvis du har utfordringer med støy på 2km hold tenker jeg du må finne en annen måte å klare det fint på. Ørepropper kan være en løsning. Det er begrenset hvor godt støyen forplanter seg 2km avgårde.. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Lyd bærer som oftest veldig godt over vann så å høre lyder (godt) to kilometer borte er ikke usannsynlig. Hvis det er definert en sone med eks. 5 knop nærme land kan du kanskje bruke det som argument for å få dem lenger unna men ellers er jeg usikker på om du kommer noen vei. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Stem på partier som ønsker forbud. Skriv i avisen. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Vi bor i et land der det ikke er forbud mot vannscooter. Stem på MPG neste gang... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 https://www.siste.no/friluftsliv/politikk/innenriks/hoye-bolger-for-vannscootere/s/5-47-88273 Mange synspunkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå