Schneiderlin Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Håper Fellaini fortsetter der han slapp sist kamp! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Unnskyld meg hva faen er dette for no? Vi stiller toppa i ubetydelige matcher, mens vanskelige bortematcher som dette stiller vi med et tøyselag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Caller det tidlig, selvmål fra Gibson, Fabio og Valdés. Downing treffer stolpen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Unnskyld meg hva faen er dette for no? Vi stiller toppa i ubetydelige matcher, mens vanskelige bortematcher som dette stiller vi med et tøyselag... Nevn en ubetydelig match vi har stilt toppet i i det siste. Du kan ikke. Vi har ikke spilt en ubetydelig kamp. Dessuten er Mou nødt til å rullere. Vi har massevis av slitne spillere. Men hva er greien med at vi spiller med tre bak for tiden? Skjønte det borte mot Rostov og borte mot Chelsea. Hadde trodd vi gikk tilbake til 4-3-3 / 4-2-3-1 nå. Er ærlig talt noe skeptisk til 3-4-3. Har ikke sett like dominant ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Wtf. Mkhi på benken?? Snart må jo Shaw få sjansen igjen også! Skal vi i det hele tatt prøve å vinne denne? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Unnskyld meg hva faen er dette for no? Vi stiller toppa i ubetydelige matcher, mens vanskelige bortematcher som dette stiller vi med et tøyselag... Nevn en ubetydelig match vi har stilt toppet i i det siste. Du kan ikke. Vi har ikke spilt en ubetydelig kamp. Dessuten er Mou nødt til å rullere. Vi har massevis av slitne spillere. LC mot Hull EL mot St. Etienne der vi har en 3-0 ledelse å gå på LC mot Southampton FAC mot Chelsea For å nevne noen i det siste. Ja selvfølgelig må Mourinho rullere NÅ, vi har jo brukt nærmest samme lag hele sesongen. SELVFØLGELIG er de slitne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Valdes kommer til å stå som en mur. Mark my words. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Enig i den mot St. Etienne. Resten synes jeg var verdt å satse på. Uansett er Pogba, Herrera og Zlatan ute i denne kampen. Vi har faktisk ingen sentrale midtbanespillere på benken heller, men flere forsvarsspillere. Så midtbanen måtte bli treg. Satser på at Martial og Mkhitaryan kan komme inn å avgjøre om resten av laget ikke klarer det. Førstnevnte har vel vært småskadet i det siste. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Jeg sier det igjen som jeg har sagt før. Det er en ren skam at spillere som Schweinsteiger og Shaw ikke får sjansen i kamper som dette. Får meg til å like mourinho mindre en jeg burde. Endret 19. mars 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Bastian er skadet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Ok hadde ikke fått med meg det. Men han spiller jo ikke når han er skadefri heller så poenget står fortsatt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Mourinho så jo ut som om han kom rett fra en begravelse Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Valdes kommer til å stå som en mur. Mark my words. Valdes kommer til å være fuckings Oliver Kahn denne kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Valdes kommer til å stå som en mur. Mark my words. Valdes kommer til å være fuckings Oliver Kahn denne kampen. Tvilsomt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Hvor vanskelig kan det være å ha lyden i sync med videoen for TV 2?? Var sånn forrige kamp også... Har heldigvis Audio Hijack til å manipulere, men sykt irriterende Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Valdes kommer til å stå som en mur. Mark my words. Valdes kommer til å være fuckings Oliver Kahn denne kampen. Tvilsomt And so it begins.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Sjansesløseriet i gang igjen. Den skal sitte for faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå