larsi91 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Hoi! Jeg har redigert en god del av filmene mine fra SJCAM 4000(action cam) i WMM. Helt plutselig, for et par dager siden, så blir stort sett alle filmer jeg laster opp til WMM helt blurry og zoomet inn. Har prøvd å gjøre om formatet til bla. .avi etter litt googling, til ingen nytte. Noen som har tips? Formatet på filmene er .MOV, og det har aldri vært noe problem å redigere filmene hentet rett fra action camet. Skal også sies at prosjekter jeg tidligere har redigert, og lagret i Movie Maker format, også blir blurry når jeg prøver å åpne dem i WMM igjen. Har også lagt merke til at windows media player også sliter med å spille av de samme filmene som movie maker ikke klarer redigere. Åpner jeg de samme filmene i VLC er dem helt normale. Prøvde også movie maker på en annen pc jeg har liggende, og der er det samme problemene. Hadde noen gamle filmer i .avi format liggende, hvor movie maker klarte å laste inn èn av fire filmer. Er det windows som er problemet her? Endret 19. mars 2017 av larsi91 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Bruker ikke WMM selv, men dette kan høres ut som du har en for liten prosjektoppløsning og at det du importerer inn reflekterer dette. Endret 23. mars 2017 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå