Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 I viduskarmen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Koselig bilde å våkne opp til en søndags morgen. Her spiller fotografen og den fotogene på lag. Ha en fin søndag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Koselig bilde å våkne opp til en søndags morgen. Her spiller fotografen og den fotogene på lag. Ha en fin søndag! Mvh Gunnar Takk takk Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Katter liker å sitte i vinduer for å ha/få oversikt over omgivelser. Et hyggelig bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Katter liker å sitte i vinduer for å ha/få oversikt over omgivelser. Et hyggelig bilde. Mvh Ragnar Takk skal du ha Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Nesten litt komisk, for jeg tok et nesten identisk bilde i går. Jeg har tre katter og de har ikke lov å gå på bordene, men i går når jeg var ute og de var inne tok jeg en på fersken der han satt på kjøkkenbordet og tittet ut på meg. Han var nede på gulvet før jeg kom inn døra.. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Nesten litt komisk, for jeg tok et nesten identisk bilde i går. Jeg har tre katter og de har ikke lov å gå på bordene, men i går når jeg var ute og de var inne tok jeg en på fersken der han satt på kjøkkenbordet og tittet ut på meg. Han var nede på gulvet før jeg kom inn døra.. Det bilde må du legge ut Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Et artig bilde av Windows Cat ? Har lagt ut et slikt bilde i 2016 ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Et artig bilde av Windows Cat ? Har lagt ut et slikt bilde i 2016 ☺️ Mvh Leif ? Takk takk - ja katter er fine modeller ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Ja, katter liker seg i vinduskarmen. Denne ser litt forundret ut. Midtstillingen hadde det kanskje vært mulig å gjøre noe med? Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Ja, katter liker seg i vinduskarmen. Denne ser litt forundret ut. Midtstillingen hadde det kanskje vært mulig å gjøre noe med? Roar Takker ... ja midtstillingen kunne jeg unngått ... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Et artig bilde av Windows Cat Har lagt ut et slikt bilde i 2016 ☺ Mvh Leif Takk takk - ja katter er fine modeller ! ENIG !!!!! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Hvor er det bare skønt ..så kær dejligt billede vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg