Arizona Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 He he må nok få opp disiplinen.... Ikke like lett. Men takk for innspill... Vet jeg må ta tiden til hjelp men bikinisesongen kommer såååå fort men få satse på neste sommer igjen Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Om målet ditt er å gå ned fem kilo så tenker jeg at du ikke har noe å stresse med... Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 He He er vel stressende uansett hvor mange kilo man skal ned vel☺️ Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ikke om du ikke stresser med å gå ned. Om profilbildet ditt er av deg så har du etter mitt syn ingen grunn til å ha det travelt. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Er vel øya som ser. Og ja thats me? Lenke til kommentar
Wick-karianne Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Hei Prøv en plantebasert kost - det funka for meg Anbefaler at du ser filmen "Food Choices Documentary". Den ligger på Netflix. Den er mind opening. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Oki takk for tips. Skal se på den Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Tenk sånn: Hvis du ikke har trent særlig mye i livet ditt, så tar det nødvendigvis like lang tid å "stramme opp" kroppen til det punktet at musklene blir fremtonet, som det har gjort for kroppen å bli som den har blitt nå. Det er ubestridelig at hvis du fortsetter å trene, så vil kroppen bli mer tonet. Tenk livslangt. Hvis du fortsetter å trene i 20-30 år til, hvordan tror du kroppen blir seende ut DA? ^^ Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 20-30 år..Det er leeeeeeeenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå