Forskeren Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Hei! Endret 27. april 2017 av Forskeren Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Jeg sliter med å ta en undersøkelse alvorlig når den a) postes kl. 3 en søndags morgen og b): Og studerer dere religionsvitenskap så burde dere vel kunne stave de fleste religionene dere studerer korrekt? Endret 19. mars 2017 av Zork 3 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Jepp, dette var syltynne greier. Ikke et eneste spørsmål om religion i spill heller, noe jeg fant litt pussig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Kunne jo ha spurt om Rollespill som går dypt inn i religion i andre universer. Dragon Age med sitt Chantry, The Witcher med Eternal Fire og en lang liste med andre spill som takler slike emner. Ja dette var skrale greier. Endret 20. mars 2017 av Akrabra Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 I grunnen ganske trøstesløst at "en gruppe" mastergradstudenter velger å presentere noe så barebones og intetsigende som dette. Selv om tusener av gamere skulle svare på undersøkelsen, slik at den statistiske signifikansen er ivaretatt, har jeg store problemer med å se hva man skal kunne lese ut av resultatet når ingen av spørsmålene relaterer til "religion i spill". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå