Gamees1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Den nye "pcen" dvs hk, ram, cpu, min rebooter av seg selv en gang i blant, når den rebooter er det som regel når jeg kjører mange programmer på en gang. Har sjekka CPU temp på maskina og den ligger på rundt 45 grader hele tiden. Har prøvd å suse litt rundt i Bios for å finne ut om den er satt til å reboote når gradene kommer over 50, men uten hell. Det er en xp2000+ med en ganske så kraftig cpu vifte, og blokk som vistnok skal kunne kjøre xp3200+. Når jeg monterte på den nye kjøleren på cpuen brukte jeg ikke noe ekstra kjølepasta en det som lå på kjøleblokka fra før av. Men kan det hende at noe er feil instilt på fsb, v-core osv? Har fsb hastigheten på 133, mp på 12,5/13 og v-core på 1.650. Lenke til kommentar
dotbimbo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Trenger ikke være hw det er noe feil med. Om du ikke har, innstaller/skaff deg en god firewall. hadde dette problemet selv, og alt gikk bedre når jeg fikk meg fw. Lenke til kommentar
Gamees1 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har firewall.. Hvis det var det som var problemet ditt da var det jo noen som kødda med pcen din. det er jo såklart en eller annen hardware/setup feil her når det gjelder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå