h-a Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Vindmøllepark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Her mangler jo 9 vindmøller, og jeg som trodde du var jagerflyger. Så feil kan man ta:-). Kvaliteten forringes selv med vindusplass, men sikkert artig dette likevel. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Det kan være at kvaliteten øker hvis flyet legger seg over på siden, og en slipper å ta bildet på skrå gjennom vinduet. Så kan det også være at lys fra kabinen gir forstyrrelser på bildet. VInduene i seg sjøl tipper jeg er ganske ok til å knipse gjennom så lenge de er rene og fine. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Herlig utsnitt der vindmøllene dekorativt viser seg i landskapet. Mange er dog ikke så begeistret for slike "fremmedlegemer" i naturen, men jeg tror nok vi mennesker er og blir avhengige av slike konstruksjoner. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg