Ogeilert Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Skal jeg kjøpe ghost recon eller ikke? Veldig usikker, og håper på litt hjelp her inne. Hvis jeg kjøper det, kommer jeg garantert til å spille alene, mister man mye av poenget da? Er ikke laget for å spille sammen med andre, liker å spille spill i mitt eget tempo Så.. skal, skal ikke? Endret 18. mars 2017 av Ogeilert Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Jeg tror, dat ette er ett skikkelig bedritent spill om man ikke spiller med venner eller kjente. Testet betaen noen timer og fikk fullført en del der, sammen med en kompis. Opplevelsen er en helt annen med en gang man kan samarbeide over nett altså. Endret 18. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Alene er ikke dette spillet noe å satse på nei, sammen med venner du kan samarbeide skikkelig med kan det være hysterisk morsomt, men alene er det som Mala sier trause greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå