PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva med å lage en litt mer grafisk preload. Ikke så alt for mye, da det krever enda mer loading, men det som er der nå er trist, grå og kjedelig. Liker ellers siden! Lenke til kommentar
baRs Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ja, men har ikke lagt så mye vekt på preloadingen. Fisket scriptet gratis fra en side.. Mulig jeg gjør mer ut av den Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Etter mitt skjønn var fishen ca. 10 ganger bedre enn det ferdige resultatet. - likte overhodet ikke fargen på mouseover - avrundingen nede er litt for smal - støgg logg inn-knapp Synes faktisk det var litt skuffende etter den ganske snacksy fishen! Ikke ta det tungt. En svært bra side, men den kunne vært bedre gjennomført. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Fortsatt sånn rar kan nede i høyre hjørne.. Opera 7.22 eller 23.. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Etter mitt skjønn var fishen ca. 10 ganger bedre enn det ferdige resultatet. - likte overhodet ikke fargen på mouseover - avrundingen nede er litt for smal - støgg logg inn-knapp Synes faktisk det var litt skuffende etter den ganske snacksy fishen! Ikke ta det tungt. En svært bra side, men den kunne vært bedre gjennomført. Tenker du på svart>>orange på menyen? Jeg syntes orange fungerer på menyen, men resten siden (på det blå, eller innholdet) har jeg glemt å forrandre til en annen farge, der er jeg enig med at det er stygt.. Hvilken farge kunne vært fint på mouse-over da? Takk for et ærlig svar Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tenker du på svart>>orange på menyen? Jeg syntes orange fungerer på menyen, men resten siden (på det blå, eller innholdet) har jeg glemt å forrandre til en annen farge, der er jeg enig med at det er stygt.. Hvilken farge kunne vært fint på mouse-over da? Takk for et ærlig svar Ja, jeg tenker først og fremst på den oransje fargen. Etter mitt skjønn er den litt for skitten til å matche det iskalde utenom. Muligens litt varmere oransj, eller mørk blå kunnet passe. Bare å prøve seg fram! Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Synes deisgnet var friskt og behagelig. Likte det absolutt. Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 den siden var digg...fortsett med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå