Sigmoideus Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Slenger meg på jeg også. Siden er fin den, men hvis du først skal ha en side som er asymetrisk så gjør gjennomfør det. Nå ser det mer ut som du har gjort en feil. Er hele siden litt asymmetrisk blir også helhetsinntrykket bedre. Slik som Mikkas hjemmeside. Her ser du i hvert fall at han ikke har prøvd å gjøre den symmetrisk Lenke til kommentar
baRs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 de fleste mener vell at jeg skal rette opp buen. Jeg personlig liker den som den er, men hvis folk "irriterer" seg over den er det jo ikke noen god ide. Jeg skal rette den opp og se hvordan det går da.. Et problem med den buen slik den er nå, er at den er akkurat litt utydelig slik at folk ikke skjønner at det er slik den skal være.. Hva hvis jeg gjør den litt mer asymmetrisk, da vil folk kanskje se at det er sånn det skal være (eller så tror de sikkert jeg er udugelig i ps). god respons folkens Lenke til kommentar
baRs Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Slenger meg på jeg også. Siden er fin den, men hvis du først skal ha en side som er asymetrisk så gjør gjennomfør det. Nå ser det mer ut som du har gjort en feil. Er hele siden litt asymmetrisk blir også helhetsinntrykket bedre. Slik som Mikkas hjemmeside. Her ser du i hvert fall at han ikke har prøvd å gjøre den symmetrisk ja, den var asymmetrisk den! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ... ja, den var asymmetrisk den! Ja, og der ser du 'the power of' helhet. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 OK, nå har jeg laget et forslag til en ny banner.. http://www.subnor.com/preview.jpg Hva syntes dere? Når det gjelder den asymmetriske kanten nederst har jeg prøvd å lage noe bedre, men jeg er rett og slett ikke skilled nok i PS til å få den rett! Noen som har tips til hvordan jeg skal få den 100% rett (med bue altså)? Jeg har brukt "Elliptical Marquee Tool til å få den slik den er nå.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Når det gjelder den asymmetriske kanten nederst har jeg prøvd å lage noe bedre, men jeg er rett og slett ikke skilled nok i PS til å få den rett! Jeg regner med du mener buen og det er jo ikke vanskelig... Hvordan jeg vet det? Til og med jeg klarte det Sikkert flere måter å gjøre det på, men når jeg skulle lage buene til denne siden så laget jeg ei ny fil med den størrelsen som buen skulle ha. Så tok jeg en sånn sirkelgreie og begynte litt utenfor og med etter litt så hadde jeg en bue som gikk fra hjørne til hjørne i fila. Ble veldig kronglete fortalt, nok et bevis på at jeg ikke er noen ekspert... Men buen din så bedre ut nå, tror jeg Endret 11. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 baRs, last opp psd fila di, så kan jeg kanskje rette den ut for deg.. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) baRs, last opp psd fila di, så kan jeg kanskje rette den ut for deg.. Takk for tilbudet Fil: http://www.subnor.com/subnTemp.zip Endret 12. desember 2003 av baRs Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Skal se hva jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 http://strupstad.net/images/diverse/temp.psd fant ikke ut hva jeg skulle gjøre med den andre jpg filen:p Lenke til kommentar
baRs Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) fant ikke ut hva jeg skulle gjøre med den andre jpg filen:p hvis du ser her: http://www.subnor.com/preview.jpg så ser du at det er en bue til rett over den buen du nettopp fikset for meg, nå er de sjeiv i forhold til den som er 100% rett! kan du fikse den (skal være slik den jpg filen som følger med i zip'en) takk btw Endret 12. desember 2003 av baRs Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Skal se hva jeg kan fikse.. Æsj.. får ikke til.. klarer ikke å lage den blå buen sånn "smooth".. Du kan få en psd fil hvor jeg i allefall har nok info til at du får markert buen som en markering, så kan du gjøre din magic å få buen smooth(= Sånn.. last ned filen på nytt.. samme link som over.. mekket den blå buen 'perfekt' i samsvar med den hvite buen.. nå gjenstår det bare for deg å style den(= Endret 13. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
baRs Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 tror jeg fikk den "smooth" ved å lage den med marquee tool.. så tar du stroke på layer properties.. men, ..., den siste buen du laget Strupstad var ikke helt rett.. (var kortere på høyre side enn venstre! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg prøvde med stroke også.. 1 pixel ble alt for tynt, og 2 pixler så helt jalla ut! Fyrer opp ps for siste gang i natt.. blir det ikke bra nå går jeg å legger meg:P Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Done.. sjekk alle lagene.. samme link som over.. igjen(= Lenke til kommentar
baRs Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg prøvde med stroke også.. 1 pixel ble alt for tynt, og 2 pixler så helt jalla ut! Kjør Position "Inside" og 1px..! godt jobbet Strpst Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Np.. glad jeg kunne hjelpe(= nå er det zzz for alle penga! talas(= Lenke til kommentar
baRs Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 OPPDATERING Subnor.com er nå åpnet for offentligheten. De som vil kan jo ta turen innom og se på siden "Live". Jeg har ikke fikser "skjeve linjen nede", men jeg jobber med en annen løsning.. >> http://www.subnor.com Hvorden er siden utenom design da? Kritikk Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er en feil på høyre side ved reklamen i Opera. Hvit kant som stikker ut. Ellers meget bra Lenke til kommentar
baRs Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Det er en feil på høyre side ved reklamen i Opera. Hvit kant som stikker ut.Ellers meget bra Fjernet hele reklamen nå.. Hva skal man med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå