Gå til innhold

Respons?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri.

Symmetri virker ofte for monotont. Asymmetrisk design kan bli mer spennende, men er vanskeligere. Om det lykkes er det å foretrekke foran et symmetrisk design.

Lenke til kommentar
Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri.

Symmetri virker ofte for monotont. Asymmetrisk design kan bli mer spennende, men er vanskeligere. Om det lykkes er det å foretrekke foran et symmetrisk design.

endelig en som er positiv til ideen min! :thumbs:

Endret av baRs
Lenke til kommentar

Hør her gutter!

Det man alltid er på jakt etter er helhet. Har man helhet i en komposisjon er det frydfult for øyet å bevege seg over de forskjellige elementene i en komposisjon.

Hva har dette med websiden til baRs å gjøre?

Siden hans begynner tilsynelatende symmetrisk, med midtstilling, 3 kolonner, ja.. the works.

Så legger man merke til de nederste buene (ja, jeg stusset også på de) og ser at noe er 'feil'.

Skal det være asymmetri her, så får hele greia være asymmetrisk. Ikke en liten del. Det er ikke definisjonen på godt design.

Rett ut buene, å gå for symetri.

Hvis du vil beholde buen, så må du inn å gjøre noen store forandringer på resten av siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Rett ut buene, å gå for symetri.

Ikke enig. Gjør asymmetrien mer markant. La ikke merke til buen ved første øyekast. Klarer du å gjennomføre en asymmetrisk side har du virkelig fått til noe spennende.

Lenke til kommentar

ja seff, skjønner jo det jeg ;) men synes ikke det var så bra innlegg du kom med... du kan ikke sammen ligne sida di med hans... sida hans er nok 100% programmer og dermed blire vanskelig for han med det asymmetriske grafikk arbeidet...

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Hiver meg inn i diskusjonen om den buen nederst..

Egentlig synes jeg den var litt stilig, men resten av siden er forsåvidt veldig symmetrisk;

Meny til venstre, hovedinnhold, og en ny remse med ting&tang til høyre(som ligner veldig på den til venstre), så symmetrien bør vel kanskje fortsette helt til bunns..

EDIT: 1stk leif

Endret av zZzZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...