Arve Systad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Liker ikkje banner/logoen. Alt for tydelig en motion blur bak vanlig skrift. Fjern blur greia og sett inn noke meir orginalt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 enig med Dunestar count /me in. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri. Symmetri virker ofte for monotont. Asymmetrisk design kan bli mer spennende, men er vanskeligere. Om det lykkes er det å foretrekke foran et symmetrisk design. Lenke til kommentar
baRs Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri. Symmetri virker ofte for monotont. Asymmetrisk design kan bli mer spennende, men er vanskeligere. Om det lykkes er det å foretrekke foran et symmetrisk design. endelig en som er positiv til ideen min! Endret 5. desember 2003 av baRs Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hør her gutter! Det man alltid er på jakt etter er helhet. Har man helhet i en komposisjon er det frydfult for øyet å bevege seg over de forskjellige elementene i en komposisjon. Hva har dette med websiden til baRs å gjøre? Siden hans begynner tilsynelatende symmetrisk, med midtstilling, 3 kolonner, ja.. the works. Så legger man merke til de nederste buene (ja, jeg stusset også på de) og ser at noe er 'feil'. Skal det være asymmetri her, så får hele greia være asymmetrisk. Ikke en liten del. Det er ikke definisjonen på godt design. Rett ut buene, å gå for symetri. Hvis du vil beholde buen, så må du inn å gjøre noen store forandringer på resten av siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Rett ut buene, å gå for symetri. Ikke enig. Gjør asymmetrien mer markant. La ikke merke til buen ved første øyekast. Klarer du å gjennomføre en asymmetrisk side har du virkelig fått til noe spennende. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg holder på med en asymetrisk side selv.. bare personlig hjemmeside lissom. strupstad.net Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så veldig lovendes ut den der Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 så veldig lovendes ut den der Min eller baRs'? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 begge forsåvidt likte veldig godt den looken på siden din, strupstad. var litt mer kreativt en de vanlige sidene man ser nå til dags Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Takker(= Men nå sporer jeg/vi helt av.. back on-topic! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg holder på med en asymetrisk side selv.. bare personlig hjemmeside lissom. strupstad.net Det er et bilde ingen side. --------------------------------------- Bars man, Sida di er ryddig, clean og sweet...! Contineu! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg holder på med en asymetrisk side selv.. bare personlig hjemmeside lissom. strupstad.net Det er et bilde ingen side. Det er et forslag.. herregud.. har ikke fått satt det inn i dw ennu. Contineu! Continue. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) ja seff, skjønner jo det jeg men synes ikke det var så bra innlegg du kom med... du kan ikke sammen ligne sida di med hans... sida hans er nok 100% programmer og dermed blire vanskelig for han med det asymmetriske grafikk arbeidet... Endret 5. desember 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 sida hans er nok 100% programmer og dermed blire vanskelig for han med det asymmetriske grafikk arbeidet... Nettopp.. da får han rette opp den bittelille asymmetriske buen sin. Min mening, og flere som deler den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Gjør asymmetrien mer markant. Skal den på død og liv ikke være symetrisk så er jeg enig Lenke til kommentar
Marman Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Knallbra design! Likte det absolutt! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ja baRs, hva har du tenk å gjøre?(= Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Hiver meg inn i diskusjonen om den buen nederst.. Egentlig synes jeg den var litt stilig, men resten av siden er forsåvidt veldig symmetrisk; Meny til venstre, hovedinnhold, og en ny remse med ting&tang til høyre(som ligner veldig på den til venstre), så symmetrien bør vel kanskje fortsette helt til bunns.. EDIT: 1stk leif Endret 6. desember 2003 av zZzZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå