Gå til innhold

Respons?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Det var vel greit nok det, men det er ikke så lett å kritisere et skjermskudd kontra ekte vare. F.eks:

* Er siden midtstilt?

* Er det en iframe (tydeligvis ikke) eller vil greia utvide seg vertikalt.

* Mouseover?

Men av det jeg kan se av skuddet, ser det ut som dette kommer til å bli meget bra. Du får komme med en ny post når du har fått satt ideen i live.

Lenke til kommentar

Er IKKE iframe

Siden er midtstilt (passer i 800x600 ++)

"Buen under skal være slik..."

Mouseover? menyknappene blir en fet orange når du holder over...

Siden kan bare vises med bilde fordi jeg holder på å teste forskjellige system før jeg legger den ut offisielt

TAKK for respons.. :thumbs:

Endret av baRs
Lenke til kommentar
Er IKKE iframe

Siden er midtstilt (passer i 800x600 ++)

"Buen under skal være slik..."

Mouseover? menyknappene blir en fet orange når du holder over...

Siden kan bare vises med bilde fordi jeg holder på å teste forskjellige system før jeg legger den ut offisielt

TAKK for respons.. :thumbs:

Da blir det nok meget bra skal du se! :thumbup:

La heller ikke merke til buen.. Ser ikke noe galt med den. Og det heter symmetrisk.

Lenke til kommentar

jeg likte de blå strekene over info/status. synes de fullførte headeren. fin detalj.

kan bli bra mer en fin orasje moseover,

>lite farger/kontraster. men de som er der passer til hverandre.

>hva heter fonten du har brukt til "hovedmeny" "submeny" og "members"?

>oversiktlig side.

>kanskje litt kjedelig med svart skrift i menyen, men blir jo piffet opp av mouseoveren..

Lenke til kommentar

Likte designet ganske bra jeg :)

Men skal jeg slenge på hva jeg synes så må det være dette:

• buen i bunnen, er det med overlegg at den ikke er symmetrisk?
  • likte veldig playground layout og fargene
  • likte ikke header/logo, hadde faktisk vært kult om header kunne fått samme theme som den playground designet, hvis du skjønner hvor jeg vil hen :)

Kan bli spennende å se resultat i live :thumbs:

Lenke til kommentar

Virker som om folk her tror et når man skal designe og være kreativ så er det regler du MÅ følge som f.eks. den buen under,

ser du siden live skjønner du at den buen under er FET. det er design, ikke alt i denne verden skal ha en mal.

FONTEN jeg har brukt på "members", "meny" etc. er ikke en font.. Har laget den pixel for pixel (zoom 600% eller noe i ps) *tidskrevende*

logo/header er kjedelig, det er jeg enig med..

kanskje litt lite farger, slenge inn en farge til ?, men skal du ha et godt design bør du holde deg til 3-5 farger maks som står til hverandre (med mindre du er 1337 i detaljer og design, det er ikke jeg btw)

menyen kan sprites litt opp.. (tips?)

Angående Forum 5-siste så er det fordi databasen er tom, tømte den for innlegg for noen dager siden, vanligvis vi det listes opp noen tråder her..

her er shoot for noen dager siden:

http://www.subnor.com/subn1.jpg

*Ikke post bilder som ødelegger forumbredden*

TAKK FOR SVAR! På hw får man svar i hytt og pine, liker det jeg :)

Lenke til kommentar

Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri. Det er jo biologosik. Det er selvfølgelig ikke noe krav at du skal ha den symmetrisk, men nå vi først oppfatter det som unaturlig på et ubevusst plan så er det jo litt besynderlig at du absolutt vil ha det sånn :)

Lenke til kommentar
Enkelte uskrevne regler finnes jo - som at menneskertiltrekkes av symmetri. Det er jo biologosik. Det er selvfølgelig ikke noe krav at du skal ha den symmetrisk, men nå vi først oppfatter det som unaturlig på et ubevusst plan så er det jo litt besynderlig at du absolutt vil ha det sånn :)

det var jo ikke alle som oppfattet ikke den som unaturlig, men ikke noe i veien med de som gjorde. Det er smak og behag.. nå vet jeg ihvertfall dette, tenkte ikke over at dette kanskje var en dårlig løsning..!

jeg enser slutten av denne tråden for hvert innlegg jeg poster, så jeg gjentar, takk for respons folkens, i tilfellet ingen flere innlegg dukker opp :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...