Alehol Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg har en HTC 10. Jeg klarer å bruke mobildata helt fint, jeg klarer å sende SMS, og jeg kan motta samtaler. Jeg klarer bare ikke å opprette samtaler. Når jeg prøver å opprette en samtale, kommer det bare opp "Samtale ikke opprettet" Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Er dette noe som plutselig har skjedd, eller er telefonen og/eller abonnement nytt? Har du prøvd SIM-kortet i en annen telefon, eller et annet SIM-kort i telefonen? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Gadd ikke oversette men prøv dette Turn on your HTC 10. From the top of the screen, slide down your finger to bring up your menu. Select on the Settings icon Select on Mobile Networks Select on Network mode. Select WCDMA/GSM Lenke til kommentar
Alehol Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2017 Dettr skjedde etter at jeg oppdaterte til Nougat. Jeg mener jeg prøvde å slå på wi fi anrop før oppdateringen, har prøvd å finne samme instillingen for å prøve å slå det av, men finner det ikke lengre. Jeg fant heller ikke den instillingen for å endre nettverksmodus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ta kontakt med teleoperatøren din, telenor, telia, ice og tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå