Kim1111 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Er det flere som ikke har fått vite dato nå til våren? Er i østfold. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 privatistweb.no Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev? Lenke til kommentar
Tob98 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Man pleier å få brev hvis man har krysset av at man vil mota informasjon i posten inne på privatistweb. Hvis du har en skriftlig eksamen, kan man gå inn på Udir for å finne hvilken dag det skal være på. Endret 18. mars 2017 av Tob98 Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Man pleier å få brev hvis man har krysset av at man vil mota informasjon i posten inne på privatistweb. Hvis du har en skriftlig eksamen, kan man gå inn på Udir for å finne hvilken dag det skal være på. Jeg snakker om privatisteksamen, står vel ikke noe om det på udir? Finner iallefall ikke Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 https://www.udir.no/globalassets/filer/vurdering/eksamen-vgo/eksamensplan/eksamensplan-vgo-v17.pdf Kom over denne siden, og her står mange av eksamnene, men denne datoen gjelder for alle fylkene, eller? Ser det ikke er noen eksamen etter 5 juni?? Lenke til kommentar
E Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 privatistweb.no Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev? Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 privatistweb.no Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev? Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato. Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig? Lenke til kommentar
E Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 privatistweb.no Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev? Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato. Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig? Leste nettopp en plass der det sto at endelig eksamensdato og sted publiseres på Privatistweb 20. mars. Aner ikke om det vil være noen eksamener etter 10. juni. Tror de fleste vil være i mai. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 privatistweb.no Står ikke noe der. Står at jeg skal få brev? Om jeg husker rett er det vanligvis skriftlige eksamensdatoer som blir publisert tidlig, så kommer de muntlige datoene litt senere. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med eksamenskontoret for den fylkeskommunen du bor i. Ja jeg har spurt de på mail, men rart at jeg ikke har fått vite dato. Men tror du jeg blir å ha eksamen etter 10.juni? Er vel ikke vanlig? Leste nettopp en plass der det sto at endelig eksamensdato og sted publiseres på Privatistweb 20. mars. Aner ikke om det vil være noen eksamener etter 10. juni. Tror de fleste vil være i mai. Haha nei, står ikke noe der. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Fikk mail av privatistdama og ho skrev at jeg ville få brev iløpet av April. Så sent?? Lenke til kommentar
Tob98 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Udir arrangerer i hovedsak de skriftlige eksamen. De kan du finne her: https://www.udir.no/globalassets/filer/vurdering/eksamen-vgo/eksamensplan/eksamensplan-vgo-v17.pdf Muntlige eksamener er arrangert av skolen og kan variere fra hvor du har søkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå