Fredrik N. Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 kioskdame Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Ja ho var ikke lett å få øye på! Artig og fargerikt! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Ideen var bare å ta bilde av selve kiosken, men plutselig stakk hun hodet fram og smilte til meg. Spanjolene generelt likte visst godt å bli fotografert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Vår felles venn, Gunnar F. er nedi Santa Cruz akkurat nå og prøver å ta bilde av samme dama Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Ænnå er fint fargerikt bilde, Fredrik God helg ! Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Knipset et i går kveld, men da skvatt hun til og gjemte seg. Jeg tror du har mer drag på henne enn meg:-). Tordenvær i dag, men lite regn. Fjelltur i går med en del regn. Artig bilde! Jeg tror ikke jeg tør legge ut mitt:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 Knipset et i går kveld, men da skvatt hun til og gjemte seg. Jeg tror du har mer drag på henne enn meg:-). Tordenvær i dag, men lite regn. Fjelltur i går med en del regn. Artig bilde! Jeg tror ikke jeg tør legge ut mitt:-). Mvh Gunnar Jeg har bestandig hatt godt drag på damene, men hu her var litt for gammel for meg, tror jeg. Blir spennende å se bildene dine når du kommer hjem, Gunnar! Takker for kommentar til deg også, Leif! Ha en fin søndag! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Knipset et i går kveld, men da skvatt hun til og gjemte seg. Jeg tror du har mer drag på henne enn meg:-). Tordenvær i dag, men lite regn. Fjelltur i går med en del regn. Artig bilde! Jeg tror ikke jeg tør legge ut mitt:-). Mvh GunnarJeg har bestandig hatt godt drag på damene, men hu her var litt for gammel for meg, tror jeg. Blir spennende å se bildene dine når du kommer hjem, Gunnar! Takker for kommentar til deg også, Leif! Ha en fin søndag! Mvh Fredrik Enig! Litt for gammel for meg også:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Velfylt kiosk dette, nesten ikke plass til mennesker engang ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Knipset et i går kveld, men da skvatt hun til og gjemte seg. Jeg tror du har mer drag på henne enn meg:-). Tordenvær i dag, men lite regn. Fjelltur i går med en del regn. Artig bilde! Jeg tror ikke jeg tør legge ut mitt:-). Mvh GunnarJeg har bestandig hatt godt drag på damene, men hu her var litt for gammel for meg, tror jeg. Blir spennende å se bildene dine når du kommer hjem, Gunnar! Takker for kommentar til deg også, Leif! Ha en fin søndag! Mvh Fredrik Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2017 Takker for alle hyggelige kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Flørting, Fredrik? Artig bilde, fullt av kullhydrater og farger, - og liv i og med damen, som poserer som etter beste regi.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Nå har sannlig han Gunnar lagt an på samme dama, så vi får se hvordan dette går... Takk for kommentar, Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg