Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Naustrekka på Humla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Æ syns det ble bra æ:-). Godt komponert landskapsbilde med naustrekka godt plassert i bildeflata fra vakre Sunnmøre. Mektige snødekte fjell og flott himmel. God helg! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Æ syns det ble bra æ:-). Godt komponert landskapsbilde med naustrekka godt plassert i bildeflata fra vakre Sunnmøre. Mektige snødekte fjell og flott himmel. God helg! Mvh Gunnar Takk skal du ha Gunnar! God helg til deg også! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Litt av en utsikt, må jeg si! Flott bilde med fine pynteskyer! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Litt av en utsikt, må jeg si! Flott bilde med fine pynteskyer! Mvh Fredrik Ja, utsikten er det ikke noe å si på, bare jeg kommer meg ned i fjøra. Hjemmefra blir det bare masse hus, ledninger og trær i veien. Takk for kommentar! Kom vel snø i Sunndalen også i dag? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Litt av en utsikt, må jeg si! Flott bilde med fine pynteskyer! Mvh Fredrik Ja, utsikten er det ikke noe å si på, bare jeg kommer meg ned i fjøra. Hjemmefra blir det bare masse hus, ledninger og trær i veien. Takk for kommentar! Kom vel snø i Sunndalen også i dag? Våknet til 10cm snø i morges, litt typsik for årstiden egentlig..men vi har veldig flott tid framover nå. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Norsk natur...dejligt sted at vågne op med denne fine udsigt ..Hilsen Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Fint vinterbilde Helene Hos meg har vintern har kommit tilbake, med snø og mye vind Idag flott fofolys, då sola viset seg ner skyerne åpnet seg Hilsen Leif på Andøya Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Fint vinterbilde Helene Hos meg har vintern har kommit tilbake, med snø og mye vind Idag flott fofolys, då sola viset seg ner skyerne åpnet seg Hilsen Leif på Andøya Korrigering, hos meg her vintern kommit tilbake ;-) Lenke til kommentar
h-a Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hvis du bruker jpg kan kan du vel justere mange parametre allerede i kamera, og trenger sånn sett ikke noe fotoprogram. Fjellene bak blir noe dominerende og kanskje spesielt på venstre siden. Så du bør kanskje finne fram båten for å komme nærmere naustrekken. Eller bruke drone? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Fredrik nevner pynteskyer. Gjør seg godt mot snørike og solrike fjell. Et godt landskapsbilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg