Blib Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Heh, satt her og deppet litt foran PCen mens jeg leste nyheter. Plutselig startet iTunes opp "Walking on sunshine!"-sangen og poff så følte jeg meg glad igjen! Så folkens, kom her med glad-sanger! Altså, sanger som gjør deg glad og hoppende når du hører dem Lenke til kommentar
hs Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skikkelig glad-rock fra åttitallet er ypperlig. Bon Jovi - Livin' On a Prayer er en smil-sang. Sweet - The Ballroom Blitz er også herlig... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 den er meget tøff:) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) The Darkness - I Belive in a thing called love Da sprutter jeg av energi Endret 3. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 the connells - 74/75 Postgirobygget - Hvordan går det med deg James Brown - I Got You (I Feel Good) Den siste er jo genial, men blir i knallhumør av de andre også. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 White Snake - Eye Of The Tiger, pluss en masse andre. *høre på den nå'* Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Statler Brothers - Flowers on the wall Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Blib da gutt..... du av alle bør vite at det er kommet en ny kategori for slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg