eiks Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hei Trenger litt hjelp med riktig kobling for riktig lyd. Har dekoder fra CD, forsterker og tv. Jeg vil gjerne ha surround på Netflix appen på TVen, samtidig som jeg kjører surround fra dekoder. Optisk fra dekoder til forsterker, og hdmi fra dekoder til tv. Hva blir da kablene dra tv når jeg skal bruke Netflix app? TVen er en Samsung ks7005. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Du trenger kun optisk rett fra tv til forsterker. Lyden trenger ikke om å kjøres igjennom CD. HDMI sender signalet til tv og derfra tar optisk av seg lyden. Lenke til kommentar
eiks Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Men fant ikke optisk utgang på tv... Kan hende jeg har blinkset... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Du skal da ha en optisk inngang om du har den oneconnect boksen. Høyre side Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 På nyere tv'er finnes en ARC-kabel som kan brukes for å sende lyden til forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå