Johanneslovseth Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 hei jeg lurer på hva jeg kan gjøre bedre eventuelt kutte ned på jeg har ssd å hdd fra før og kjøling.jeg skal ha 1080 ti resten kan dere vri å vende på? Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Spørst hva du skal bruke den til (feks. gaming, videoredigering eller streaming?) Skal du overklokke? 1080 Ti Founders Edition er unødvendig etter min mening, 600-1000kr for litt mer ytelse i spill? Men det er ditt valg sef (hva jeg mener, er at det er ikke sikkert du har bruk for det dyreste visst du kun spiller spill som feks. LoL, CSGO eller spill generelt som ikke har behov for det sterkeste grafikkortet.) Kan hjelpe deg med en litt mer optimalisert produkt liste, men spørst hva budsjettet er. Endret 18. mars 2017 av Graf1ga Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Litt mer ytelse? Er snakk om 30%. Absolutt verdt det. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Du kan kjøpe et 1070 hvis du vil ha mer ytelse for pengene Lenke til kommentar
Johanneslovseth Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Spørst hva du skal bruke den til (feks. gaming, videoredigering eller streaming?) Skal du overklokke? 1080 Ti Founders Edition er unødvendig etter min mening, 600-1000kr for litt mer ytelse i spill? Men det er ditt valg sef (hva jeg mener, er at det er ikke sikkert du har bruk for det dyreste visst du kun spiller spill som feks. LoL, CSGO eller spill generelt som ikke har behov for det sterkeste grafikkortet.) Kan hjelpe deg med en litt mer optimalisert produkt liste, men spørst hva budsjettet er. jeg er den typen som spiller witcher å mange story spill. Lenke til kommentar
Johanneslovseth Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Du kan kjøpe et 1070 hvis du vil ha mer ytelse for pengene hva mener du? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Du kan kjøpe et 1070 hvis du vil ha mer ytelse for pengene hva mener du? 1070 gir mer ytelse per krone. Hvis 1080ti koster mer enn det smaker så er 1070 et svært bra kort også Med et 1070 kan du gå ned litt på cpu også uten at den blir en flaskehals. Endret 18. mars 2017 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Har laga en oppdatert liste. Den kan gjøres enda bedre, og den kan gjøres rimligere. Men det kommer ann på deg og din lommebok Hva du har av kjøling bør være bra. sjekk at det passer socket LGA-1151. Ville holdt meg langt unna overklokking med mindre du er erfaren på dette området, siden det kan hende du mister garanti/reklamasjonsrett visst noe går galt. Kabinettet har støydemping som er lurt siden det kan bli bra med støy når du laster et spill. Strømforsyninga skal levere godt, men holder kun til et grafikkort, så visst du har planer om å kjøre SLI med 2x1080ti senere kjøper du heller en 1000W eller høyere nå, så du er sikker. https://www.komplett.no/wishlists/00c954cb-3aec-441b-bc38-948f058ebd21 Ser at det er mye tull på komplett angående spesifikasjoner på enkelte komponenter eller anmeldelser folk har skrevet, fort gjort at man blir forvirra av ha som er bra/dårlig. Endret 20. mars 2017 av Graf1ga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå