Gå til innhold

Anbefaling av headset m/mic...


Anbefalte innlegg

Ja, topic sier det meste...

Jeg trenger et headset med mic. Dette er noe jeg ikke vil spandere så alt for mye på. Fra 200 til 500 eller noe?

Kikket litt på dette fra Trust. Det bør lyd-isolere øyrene, da det mulig vil bli brukt på lan.

ps. Mic'en bør funke bra, da jeg er utrolig lei av middelmodige mic'er :angry:

 

Takk for svar :xmas:

Endret av bambam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det headsettet du viser til må være det største bomkjøpet i mitt liv! Faktisk et dårligere kjøp enn 8 bits nintendoen jeg kjøpte som var føkka når den kom, og som jeg aldri fikk til å virke).

Lydkvaliteten er ca sånn som på 37 bussen fra Helsfyr, og bassen er like slapp som pondusen til Jon Lilletun. Litt mye lyd, og hele headsettet risikerer å eksplofaenmegdere...

Mic`en er helt grei.

 

Anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Det headsettet du viser til må være det største bomkjøpet i mitt liv! Faktisk et dårligere kjøp enn 8 bits nintendoen jeg kjøpte som var føkka når den kom, og som jeg aldri fikk til å virke).

Lydkvaliteten er ca sånn som på 37 bussen fra Helsfyr, og bassen er like slapp som pondusen til Jon Lilletun. Litt mye lyd, og hele headsettet risikerer å eksplofaenmegdere...

Mic`en er helt grei.

 

Anbefales ikke!

Man får vell hva man betaler for?

Eller har du noe bedre forslag i denne prisklassen?

Lenke til kommentar

Har ingen andre erfaringer med headsett/mic i denne prisklassen, men er overbevist om at det må være noe med bedre kvalitet til ca samme pris.

Visst du setter litt krav til lyd, så mener jeg at du bør styre unna dette. Som jeg prøver å få frem i posten over, så er lyden på dette headsettet helt grusom.

 

Lykke til, hva du nå enn måtte velge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...