AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Har et problem med at jeg nesten hver eneste natt våkner etter to timers søvn, iblant også etter ytterligere to timer. Hjertet pleier å hamre skikkelig og er kvalm, men det gir seg etter noen minutter. Dette har pågått en god stund, og har ikke følt meg uthvilt på lenge. Sliter også masse med mageproblemer hele døgnet. Mistenker at det har med langvarig stress å gjøre for noen ganger har jeg en følelse av at jeg er på flukt når jeg våkner. Det som er merkelig er at man nesten kan stille klokka etter når jeg våkner... Betyr det at jeg har to-timers søvnrytme? Noen som har erfart det samme og kan gi noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 55400...d14 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Det kan skyldes mange ting. Et forslag er søvnapné, siden du nevner hjertebank og kvalme. Men det er klart at stress også kan føre til søvnproblemer. Jeg ville absolutt tatt en tur til fastlegen og hørt med han/henne. Det er ikke bra å ha det slik. Har du noe angst? Endret 17. mars 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2017 Fastlegen er involvert, samt vært utredet for søvnapne uten at det var et stort problem. Har snakket med psykolog som beskriver det nærmest som panikkangst. Har forsøkt noen ulike beroligende men fikk beskjed om å slutte på grunn av bivirkningene. Har tatt masse prøver og enkelte av symptomene jeg sliter med er helt motsatt av hva prøvene viser. Aldersmessig er jeg sånn omtrent halvveis i livet. Anonymous poster hash: 55400...d14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå