Smultring77 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Jada ... tirsdag smalt det, lynet slo ned noen km herfra, og minst 50 hus mistet internet grunnet nedslag i en trafo, og alle fikk ødelagt router fra telenor. Noen hadde svimerker opp etter veggene og måtte ha ny kontakt etc, mens andre bare router. Jeg fikk ødelagt en router. FIkk tak i ny i dag, og koblet denne opp. Spenningen var stor, og vips var nettet på plass. Så var jobb og plikter over for i dag, og jeg skulle spille på ps4 noen timer. Jeg slår den på, blått blinkende lys, går over til hvit fast lys, men ingen bilde på tven. Jeg skiftet hdmi kabel og bruker annen inngang på tv. ingen bilde. Jeg slår av ps4, venter litt, slår den på, og holder inne knappet i 7 sekunder til jeg hører en ny pipelyd. Slipper knappen men ingen bilde. Jeg skjønner såpass, at det er store muligheter for skade, men siden den slår seg på helt fint, riktig lys, man kan slå på med kontrolleren trådløst etc ... ingen løsning her ? Det er ikke lenge siden jeg sendte den inn grunnet defekt strømforsyning, og den har virket kjempe fint etter det. Jeg er bare litt lei av å sende avgårde ting når jeg har dem fordi jeg vil bruke dem. Endret 17. mars 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 finnes det en måte å ta en hard reset? mulig uten å miste innhold ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Tv'n fungerer greit? testet på en annen HDMI-kontakt eller annen tv? Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) prøv å boote til safe mode. En kompis hadde samme problemet for et par dager siden. Endret 17. mars 2017 av Namseyn Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 Tv'n fungerer greit? testet på en annen HDMI-kontakt eller annen tv? prøv å boote til safe mode. En kompis hadde samme problemet for et par dager siden. https://www.youtube.com/watch?v=EdgWS0ZIUTA Takk begge to. Som jeg skrev over. Testet ny kabel i nytt inntak og safemode ( vente på neste pip når man slår på ) Har dere flere forslag ? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 18. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Hvis jeg får tak i en brukt ps4 kan jeg da bare sette inn min HDD så virker den med alle mine spill nedlastet om disken er i orden ? Tenk hvor lang tid det tar å laste ned spill når jeg har en 8 linje bed og 0,7 opp. Endret 18. mars 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Nei det er desverre ikke så enkelt, den vil da måtte formateres :/ Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2017 æsj ... skulle ikke den ha vist annet enn fast hvit lys hvis det var noe ødelagt både med nettverksporten og hdmi porten? Får vel sende den avgårde, men de finner vel ut at den er skadet av lyn etc? innbo skal ha 4 lapper i egenandel, så det er vel bare å ta det som tap ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå