kjeltring_ Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hei! Noen som har link til en god howto for å få min ubuntu server til å svare domene jeg har bestilt meg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Før andre spør: hva er målet ditt? Lenke til kommentar
kjeltring_ Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Før andre spør: hva er målet ditt? Jeg har bestilt meg et domene på domeneshop. Jeg vil kunne bruke dette for å koble meg opp til serveren min hjemme, ssh og diverse. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg gjør det samme, kjøpte domene for å slippe å huske på IP men kun for personlig bruk. Jeg ville at mor slapp å huske alle tall så jeg kjøpte domene og pekte det mot min IP. Synes du skal bare poste det under Linux del av forumet, eller be andre flytte over til Linux delen, dem er mye flinkere og jeg har egentlig ikke lyst å sette seg inn på dette nå. Lenke til kommentar
kjeltring_ Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg gjør det samme, kjøpte domene for å slippe å huske på IP men kun for personlig bruk. Jeg ville at mor slapp å huske alle tall så jeg kjøpte domene og pekte det mot min IP. Synes du skal bare poste det under Linux del av forumet, eller be andre flytte over til Linux delen, dem er mye flinkere og jeg har egentlig ikke lyst å sette seg inn på dette nå. typisk... Har postet det i linux forum.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå