Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Stue pc

Anbefalte innlegg

Hei trenger ny stue pc og har ingen peiling på dette er det noen som har noen gode alternativer? Skal kobles til tv og blir brukt til film for det meste men hater treige pcer så må være rask til ett hvert tidspunkt pris ca5-8 tusen kansje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Resten burde lære av deg, 2 setninger og nok info til å gi deg hjelp. Har sett flere som skriver lange "wall of text" og glemmer de absolutt viktigste delene når de spør om hjelp.

Bare et spørsmål, skal det være liten sak som passer under TV eller en stasjonær PC ved siden av TV-bordet?

I ditt tilfelle så ville jeg valgt Intel NUC.

Det finne så mange alternativer på det jeg nevnte nå og kan konfigueres nokså mye.

Venter til flere poster sine forslag, mulig det er noe jeg ikke tenker på. 

Flere hoder > 1 hode :)

Lenke til kommentar

Hva skal du se? Skal du leie film på nett/nettflix eller har du filmer liggende på et nettverk? 

Selv har jeg kastet PCen ut av stuen - bruker jeg AppleTV og en Android-TV til alt av streaming. Androiden kjører Kodi og kostet meg 350 kr. (MXQ Pro 4k).

Lenke til kommentar

Skulle jeg hatt en REN enhet for streaming hadde jeg kanskje gått for en Xbox One S. Så får du en 4K BR spiller på kjøpet.. Og jaggu kan du game på den også. Verd å vurdere iallfall?

Husk: Du kan ikke streame 4K på PC ennå. Ikke sikkert du har 4K TV, eller linje til å støtte det - bare nevner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...