Rob3rt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hei.. Har et irriterendes problem. Har en bar i explorer som jeg ikke får vekk. Slik ser den ut: Bilde Her ser jeg navnet på den eecrcrlyglr. Jeg finner alle forekomster av dette navnet i Registry, og sletter allt der. Da forsvinner den forsåvidt, men når jeg booter maskinen, er den tilbake på plass.... Har kjørt Adaware pro og den finner ikke noe. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få vekk denne **** for godt? (Googlebaren skal jeg egentlig ha frem, men denne tar vekk google og tar fram den selv.) Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du prøvd Spybot? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Har du prøvd Spybot? Har ikke hørt om det programmet. Men må si det var genialt.. Det fjernet den ja. Takk. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 en god ting med spybot er "vaksinasjonen" eller Immunize som det heter. Den sperrer mot en rekke typer spyware slik at det ikke går an å få dem Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Feilpostet! Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg